Præcis det jeg sad og tænkte, der er aalt for meget forvirring omkring jeres hjemmeside. - mere simpelt.. Produkter, Om hvem i er, Evt et galleri og Kontakt.
|
Har forresten lige sendt dig en PB =)..
Præcis det jeg sad og tænkte, der er aalt for meget forvirring omkring jeres hjemmeside. - mere simpelt.. Produkter, Om hvem i er, Evt et galleri og Kontakt.
|
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
det var lige 5 ting som jeg kunne komme i tanke om. |
Flere er inde på det. Der er plads til mange forbedringer på hjemmesiden. Dernæst ville jeg nok forsøge mig med noget godt pressearbejde - muligvis baseret på en event kombineret med en konkukrrence. Jeg ville nok også lige gennemgå mine adwords og sikre, at de kreative løsninger også er med. Husk, at folk køber løsninger - ikke produkter. Det er ikke sikkert, at de ved, de skal have en stonewall, når de indretter nybyggeriet - måske tror de, de skal have maling eller tapet? Held og lykke. mvh Hans |
... eller måske opbygge en blog omkring muligheder for udsmykning af vægge, som efterfølgende søgemaskineoptimeres og fyldes med casehistorier og billeder af flotte stonewall-løsninger. mvh Hans |
Jeg har et udstillingshus stående på Byggecentrum i Middelfart. Måske du er interesseret i at udstille inde i det? Du kan se lidt mere om hvad jeg laver her www.boxs.dk Dbh & Godt Nytår! Henrik V. |
Tag på Photoshop kursus i Vejle