Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføringstiltag for stone-wall.dk ønskes

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Mærkeure.dk:

Jeg ville ligge webshoppen på stone-wall.dk også ville jeg kun ha produkter der har med stonewall at gøre på denne side, og droppe links til dine andre sider/produkter.

Præcis det jeg sad og tænkte, der er aalt for meget forvirring omkring jeres hjemmeside. - mere simpelt..  Produkter, Om hvem i er, Evt et galleri og Kontakt.

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:01

Har forresten lige sendt dig en PB =)..

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

1. Fjern PDF filen med infomation og fordel den ud på hjemmesiden
  2. Få lavet et mere fangende design som virkelig byder folk velkomne i jeres univers
  3. lav en konkurrence som nogen af de andre nævner hvor i kan få taget nogen fede billeder til reklame på hjemmesiden.
  4. Få kontakt til indretnings blade m.m og lav konkurrencerne med dem incl en artikle om jeres produkter og firma
  5. Køb en stand i Fields, Fisketorvet, Rosengårdcenteret, Bilka, Stark, Bauhaus whatever, dem der tillader det og hvor jeres målgruppe er

det var lige 5 ting som jeg kunne komme i tanke om.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:45

Flere er inde på det. Der er plads til mange forbedringer på hjemmesiden.

Jeg ville nok bruge nogle timer på en tekstforfatter, der kunne lave nogle mere sælgende tekster end: "Afhentes uden gebyr eller fragtes. Pris for fragt uanset mængde 465 Kr. på jylland, fyn og sjælland.

Dernæst ville jeg nok forsøge mig med noget godt pressearbejde - muligvis baseret på en event kombineret med en konkukrrence.

Jeg ville nok også lige gennemgå mine adwords og sikre, at de kreative løsninger også er med. Husk, at folk køber løsninger - ikke produkter. Det er ikke sikkert, at de ved, de skal have en stonewall, når de indretter nybyggeriet - måske tror de, de skal have maling eller tapet?

Held og lykke.

mvh Hans

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:49

... eller måske opbygge en blog omkring muligheder for udsmykning af vægge, som efterfølgende søgemaskineoptimeres og fyldes med casehistorier og billeder af flotte stonewall-løsninger.

mvh Hans

Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 21:39

Idea Hej Kristoffer

Jeg har et udstillingshus stående på Byggecentrum i Middelfart. Måske du er interesseret i at udstille inde i det?

Du kan se lidt mere om hvad jeg laver her www.boxs.dk

Dbh & Godt Nytår!

Henrik V.

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)