Vi ønsker at fokusere endnu mere på vores produkt stone-wall og vil i den forbindelse smide nogle flere kroner i markedsføring. Spørgsmålet er bare hvordan disse kroner bruges på den bedst mulige måde??
Det drejer sig om en engangs investering på ca. 25.000 Kr.
Udover dette tiltag anvender vi adwords, men problemet er at der ikke er nok som søger på "stone-wall" og relaterede søgeord. Vi ønsker altså at gøre folk opmærksom på at produktet er her og at vi sælger dette, til en særdeles fornuftig pris.
I kunne evt. gøre jeg opmærksom på med en "gave" til de virksomheder som hører under jeres målgruppe. med en lille brev og en lille ting med logo og hjemmeside adresse på. f.eks. en skål (i og med at i har køkkener som målgruppen).
Tak for svar. Vores stone-wall er primært henvendt mod det privat marked - ellers ville der være tale om en glimrende idé :) .. Det skulle jeg selvfølgelig nok have skrevet :D
Mvh. Kristoffer
www.hvidevareoutlet.dk - Outlet af hvidevarer bl.a. haves mærkerne Liebherr, Witt, Kenwood samt Fisher & Paykel
Der er vel en forsigtig optimisme for boligsalget i 2010 og så kunne det vel være en idé med en rask lille konkurrence om at en heldig vinder kan få en væg sat op i entreén, med et humoristisk tilsnit, som f.eks en lettere omskrivning af Gevalia sloganet med "hvad byder man ventede gæster" med en salgsidé om at førstehåndsindtrykket er vigtigt når køberne kigger forbi.
Når det lige skal være entréen, så er det fordi at en 3-4 kvm kan gøre en stor forskel, og vil måske koste 10K inkl. håndværker, og så bruges resten på pressemeddelelser om denne fantastiske konkurrence, suppleret med et brev eller to til ejendomsmæglere som også kunne have en interesse i at så lidt optimisme på boligmarkedet.
Har ikke lige et forslag til dit spørgsmål, men var lige inde på dine sider, og dem synes jeg også du skulle overveje at få gjort noget ved..
Hvis med klikker på jeres adwords kommer med til stone-wall.dk men på den side men lander på er der også andre produkter der ikke har noget med stonewall at gøre, man skal faktisk klikke 3 gange før man er inde på jeres webshop, og jeres webshop hedder onlinesalg.dk
Jeg tror det er meget forvirende for de kunder der kommer til jeres shop via den måde. Her er det vigtig at kunden lander direkte på de produkter de søger efter.
Jeg ville ligge webshoppen på stone-wall.dk også ville jeg kun ha produkter der har med stonewall at gøre på denne side, og droppe links til dine andre sider/produkter.
Håber det giver mening og du kan bruge det til noget :-)...
Arbejder på at iværksætter drømmen bliver til virkelighed..
Tjaa.. det er ikke dyrt at lave et banner hos den lokale fodbold klub .. så det ville jeg da starte med .. da der os er et par stykker der kommer og ser serie fodbold .. derefter skal du nok have haft i alle murer og smide et visit kort der .. også via mail.. jeg syntes ikke du skal prøve lykken i radioen men måske avisen .. tror ikke du skal regne med at finde størreste delen af dine kunder her på nettet - men skulle du alligevel ville bruge penge på reklame på nettet så skal du have haft i de store håndværker sider og lave en aftale med dem, men der kan banner koste op imod 15.000 for 1 månede (eller antal visninger) ..
men for lige at viderbygge kenancorbos idé kan man jo sagtens lave en lille gave og så få fat i det nærmeste stor center og spørger om lov til at stå der og dele ud en lørdag formiddag ..