|
Hej Jørgen. Jeg syntes det er svineri fra PD side at de tillader sådan noget, også når du spørger indtil om du kan gøre som de konkurrenter at det er et No Go..
Dont hate the players hate the game? Også ellers bare spille spillet med de spilleregler og bøjninger af reglerne der er? som alle andre.
|
Bautik:Dont hate the players hate the game? Også ellers bare spille spillet med de spilleregler og bøjninger af reglerne der er? som alle andre.
Det er virkelig ikke noget der tiltaler mig - jeg forsøger at finde nogle alternative løsninger - jeg har f.eks. brugt AB-transport som et prisbilligt alternativ til Posten - men de har vidst lige kastet håndklædet i ringen - nu venter jeg spændt på den næste der tør tage kampen op - det er åbenbart svært når Postdanmark har momsfordelen :(
Jeg ved ikke om jeg er en tøsedreng, men jeg tør sgu ikke bygge min virksomhed op på svindel. Det kan jo være mine konkurrenter har gode venner i Posten der gerne vil køre lidt kontrol på min virksomhed.
Jeg synes det er en sag for Christiansborg at give virksomheder lige konkurrencevilkår - og det er jo ikke småpenge - det er noget med millioner der bliver kørt ind i de forkerte selskaber.
Der må være nogle magthavere der har den opfattelse at det ikke behøver være nemt for folk med dårlig moral at kradse millioner ind ved hjælp af lumre fiduser.
Bliv gratis medlem