Så er det blevet min tur til at få lidt feedback på mit lille hygge projekt.
Jeg har lavet en hjemmeside som er et "bynet" for byen Rødovre. Det er meningen at man skal kunne finde alt information der er relevant for en borger af byen. Hvad man kan opleve osv.
Vil skynde mig at sige at siden ikke er færdiggjort (Mht. indhold) Jeg sidder netop nu og ligger indhold ind, samt programmere lidt på den. I denne process synes jeg gerne at jeg ville have nogle andres syn på sagen.
Kunne godt tænke mig lidt kritis til selve hjemmesidens layout og brugervenlighed. Dernæst kunne det være rart at vide hvad du ville finde mest relevant af indhold til en side som denne? og til sidst om du har nogle ideer til siden og hvad du ser af muligheder i siden? Alle forslag og ideer er velkomne og det er tilladt at tænke skørt, kreativt.
Hej Martin Det et godt initiativ du har taget men har du undersøgt behovet for sådan en side og om Rødovre kommune ikke har de samme oplysninger osv. som du har?
Siden er fin og overskuelig at komme rundt på, men som du skriver er den ikke færdig så det er svært helt at give en konkret analyse på navigationen osv.
Noget som kan virke meget irriterende er alle de reklamer du har valgt at lægge ind hist og pist fra forskellige virksomheder. En god ide kunne være du tog kontakt til virksomheder i Rødovre og fik dem ind i stedet, så reklamerne får de lokale virksomheder frem for Telmore, WWF osv som egentlig ikke har nogen sammenhæng til dit site.
Idéen ved jeg ikke helt om holder. - men det er en fantastik flot side du har fået lavet..
Personligt elsker jeg småt tekst på hjemmesider, men tror, hvis jeg skal tage mine usability-briller på, at din tekst er en kende for lille, til at være læse-venligt. - i Menu'erne og reklamerne tror jeg ikke det er et problem, - nærmere som brødtekst.
Jeg kan også godt lide dit "mor-barn" billede i toppen, men der går en streg igennem hovedet på pigen. =) (læs: flue-knepperi).
- men som sagt; meget meget pæn hjemmeside =).
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg har ikke undersøgt om der er et reelt behov, det er somsagt et hygge projekt så har ikke orker den helt store markedsresearch, men tror da på ideen. Synes personligt selv det ville være dejligt med et sted på nettet hvor jeg kunne slå op og finde alle de ting der foregår i min by og de ting man kan foretage sig. Kommunen har kun offentlige aktiviteter på deres hjemmeside og på min side indrager jeg jo også det private, hvilket gør den lidt anderledes.
Du har ret i det med reklamerne. Men jeg vil lige vente til siden bliver benyttet og til jeg har et højt nok besøgsantal før jeg laver aftaler med lokale virksomheder.
Personligt elsker jeg småt tekst på hjemmesider, men tror, hvis jeg skal tage mine usability-briller på, at din tekst er en kende for lille, til at være læse-venligt. - i Menu'erne og reklamerne tror jeg ikke det er et problem, - nærmere som brødtekst.
Det med teksten vil jeg prøve at ændre til en tand større for at se effekten, men tror du har ret, man skal jo tage hensyn til alle slags brugere.
Vidste projektet skal give afkast skal du kunne skrive noget om diverse alternative arrangementer , som Rødovre kommune ikke afholder , for deres hjemmeside rdk.dk har mange informationer , om hvad Rødovre kommune afholder .
Med der kan sagtens være et markedet vidste du kan skrive om diverse arrangementer , som der ikke står på deres hjemmeside , må meget gerne også stå om offentlige arrangementer som der også står på deres hjemmeside , synes jeg.
Held og lykke med hjemmeside designet ser rigtigt godt ud flot arbejde
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows