Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ny PC hvad kan anbefales ?

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 01:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:
Så mit råd til dig, når du nu spørger. Smid ikke penge ud af vinduet, den her koster 2500kr

Takker for dine inputs jeg kikker lige nærmere på dem, min laptop jeg har nu er noget skrammel så det kan kun blive bedre ....

/allan

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 01:56
Hvor mange stjerner giver du? :

troede du søgte stationær, da du har skrevet at du har skærm..?

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon Tulin Holmgaard Kristensen:

troede du søgte stationær, da du har skrevet at du har skærm..?

Jo men har en laptop nu :)

/allan

Fra København Ø
Tilmeldt 30. Aug 08
Indlæg ialt: 1601
Skrevet kl. 02:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan,

Der findes tre svar på dit spørgsmål om, hvilken computer du skal købe. Blandt hardwarenørderne findes der to butikker, folk hovedsageligt sværger til. Du skriver i dit oprindelige indlæg, at du har behov for en computer, der kan håndtere billedredigering. Det kræver power - men lad os nu ikke hoppe overbords. 

De to butikker er MM Vision og TopData. Begge butikker har et rigtig godt ry. Computere fra MM Vision kan også afhentes i Roskilde. Jeg går ud fra du kan købe uden moms og så bliver det først rigtig sjovt, når man skal have ny computer. Den tredje mulighed er at samle selv, men medmindre du har nogle af delene selv - eller kan skaffe dem virkelig billigt - så er der ingen idé i det. Både MM Vision og TopData har presset priserne i bund og avancerne er i forvejen ret lave på hardware.

Her er et lille udpluk af, hvad jeg mener kan løse opgaven for dig, og til hvilken pris:

http://www.topdata.dk/product.asp?product=6665
http://topdata.dk/product.asp?product=6328 

Det der er kernen her er, at du får en processor med fire kerner. Det betyder, at du skal vælge en Intel Core i5, i7 eller AMD Phenom II X4. Rent ydelsesmæssigt kommer du ikke til at mærke, om du har valgt Intel eller AMD. Jeg ville vælge AMD, fordi du generelt for mere value for money.

Med venlig hilsen

Ulrik Baltzer
Billig IT support 

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 03:19
Hvor mange stjerner giver du? :

BZR:

Hej Allan,

Der findes tre svar på dit spørgsmål om, hvilken computer du skal købe. Blandt hardwarenørderne findes der to butikker, folk hovedsageligt sværger til. Du skriver i dit oprindelige indlæg, at du har behov for en computer, der kan håndtere billedredigering. Det kræver power - men lad os nu ikke hoppe overbords. 

De to butikker er MM Vision og TopData. Begge butikker har et rigtig godt ry. Computere fra MM Vision kan også afhentes i Roskilde. Jeg går ud fra du kan købe uden moms og så bliver det først rigtig sjovt, når man skal have ny computer. Den tredje mulighed er at samle selv, men medmindre du har nogle af delene selv - eller kan skaffe dem virkelig billigt - så er der ingen idé i det. Både MM Vision og TopData har presset priserne i bund og avancerne er i forvejen ret lave på hardware.

Her er et lille udpluk af, hvad jeg mener kan løse opgaven for dig, og til hvilken pris:

http://www.topdata.dk/product.asp?product=6665
http://topdata.dk/product.asp?product=6328 

Det der er kernen her er, at du får en processor med fire kerner. Det betyder, at du skal vælge en Intel Core i5, i7 eller AMD Phenom II X4. Rent ydelsesmæssigt kommer du ikke til at mærke, om du har valgt Intel eller AMD. Jeg ville vælge AMD, fordi du generelt for mere value for money.

Med venlig hilsen

Ulrik Baltzer
Billig IT support 

Absolut to gode forslag, men også dobbelt så dyrt som mit forslag. Til gengæld får man 4 kernet i stedet for 2 kernet :)

i5 og phenom 2 x4 955 ligger stort set klods op ad hinanden i ydelse, så derfor ville jeg også nappe AMD'en som er det sidste af de to forslag.

Fra Næstved
Tilmeldt 10. Dec 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 03:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan has good advice.

I would add that if you don't mind getting your hands dirty, you can build it yourself and have power and flexibility at a low (or high) price.

The new motherboards with on-board graphics do a good job these days.  For example, I just installed an Asus M3N78-EM (around 500 DKK) with the Nvidia 8300 chipset for a friend, and the graphics is impressive--Counter-Strike Source and HD videos are no problem, and when you want more graphics power, just plug in a good PCI Express graphics card.

 

Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at hør dem på OldtoNew.dk

Det gratis at spørge...

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 08
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er absolut ingen hardware nørder der sværger til TopData. Hvor har du dog det fra?

- En hardware nørd

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan absolut også anbefale Medion fra Aldi. Jeg har en ven der har været supportchef for Komplett og som har haft netcafe, og i det hele taget er en PC nørd. Han grinte da jeg han hørte om at den Aldi pc skulle være så god. Da han så den benchmarke stoppede smilene. Jeg tror aldrig han havde set så meget pc for så få penge.

Medion er den mest solgte PC i Tyskland. Jeg købte min for 6000 og solgte den 5.500 1 år senere. Det ikke mange computere du kan gøre det med. Og deres danske service og support er helt i top også. Det havde jeg heller ikke regnet med

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)