Hvis du ringer direkte til DELL får du 5% på AlienWare. Jeg fik min til 19.900 .. Med alt hvad den kunne trække Så har du altså også en maskine der rykker. Jeg tegner også med Inventor på den og selv de største tegninger køre som en mis..! Tænk bare på 8 tråde med 1,7 Ghz..
Bevares, der er lige et par stykker som skal af med lidt luft, men jeg føler mig alligevel overbevist om at det er en god computer, hvor Aldi leverer en ganske fornuftig service..
Meen en solid PC butik ville kunne gøre tingene lidt bedre en Aldi de sælger dagli vare og dertil skulle de holde det... igen det afhænger hvadman skal bruge sin PC til ...
Hvis det må være brugt har jeg en Rød DELL som ungerne spiller lidt på
XPS M1530 RED CORE 2 DUO T9300 (2.50GHz 800MHz FSB 6MB L2-cache) Original Windows Vista® Ultimate SP1 - dansk 15,4" UltraSharp Widescreen WSXGA+ (1680x1050) TFT with trueLife(Wide Viewing Angle) 4GB Dual Channel DDR2 SDRAM på 667 MHz [2x2048] 80 GB Solid State-drev 256MB NVIDIA GeForce Go 8600M GT Fast, slankt 8x dvd+/-rw-drev med slot-loading, inkl. software 9-cellet primært lithium-ion-batteri (56 W/t) Bemærk SSD HDD som gør systemet ultra hurtigt og meget strøm besparende. Bemærk også rigtig godt GT grafikkort. Ny system fra DELL idag med de samme speks ligger over 15.000 kr.