Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af ny PC hvad kan anbefales ?

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:
Jeg kan absolut også anbefale Medion fra Aldi. Jeg har en ven der har været supportchef for Komplett og som har haft netcafe, og i det hele taget er en PC nørd. Han grinte da jeg han hørte om at den Aldi pc skulle være så god. Da han så den benchmarke stoppede smilene. Jeg tror aldrig han havde set så meget pc for så få penge.

Medion er den mest solgte PC i Tyskland. Jeg købte min for 6000 og solgte den 5.500 1 år senere. Det ikke mange computere du kan gøre det med. Og deres danske service og support er helt i top også. Det havde jeg heller ikke regnet med

Hej Jimi,

Jeg har heller ikke det store at indvende imod ydelse/pris på Medions computere.
Det er heller ikke forholdet mellem hardware-ydelse og pris, der bør skræmme ved overvejelserne om at købe en medion computer hos Aldi.
Det er til gengæld den serviceniveauet (eller mangel på samme), som nogle kunder oplever, hvis der i garantiperioden opstår fejl på den købte computer.

Hvis man er PC nørd, som du kalder det, og selv kan udbedre eventuelle småfejl, eller eventuelt reinstallere en computer med fejl, er Medion sikkert et udemærket valg som privat hjemmecomputer.
Hvis du er afhængig af at have en stabil computer med ordentlig service og garantiforhold til din virksomhed, vil jeg fraråde at købe computer i en fødevarebutik, uanset hvilket navn der står på computeren eller over døren på butikken.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:29

Hej John

Du ved godt at Aldi ejer og startede Medion ikke ?

De har en service og support afdeling i DK som tager telefonen selv sent på aftenen, og ved ALT om din pc. Jeg forstår godt tvivlen, men han spurgte om anbefalinger , og her fik han min

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:42

Ps:

Eller det havde de da jeg købte min. Det så ca 3 år siden. Så hvis de har lukket ned for deres support siden da,så det klart ikke så godt

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:44

Jimi Hove:
Hej John

Du ved godt at Aldi ejer og startede Medion ikke ?

De har en service og support afdeling i DK som tager telefonen selv sent på aftenen, og ved ALT om din pc. Jeg forstår godt tvivlen, men han spurgte om anbefalinger , og her fik han min

Hej Jimi,

Jo, jeg er bekendt med Medions telefonsupport.

Vi giver vel alle vores anbefalinger ud fra oplevelser og erfaringer med produktet og lignende produkter. Det er der intet galt i. Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 00:47

John Nielsen, Nielco IT :
Det er der intet galt i.

Puha ! Jeg troede lige Big Smile

Sov godt John

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:48

Jimi Hove:
John Nielsen, Nielco IT :
Det er der intet galt i.

Puha ! Jeg troede lige Big Smile

Sov godt John

Skype-BigSmile er næsten igang..

Hygge!

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 9. Sep 08
Indlæg ialt: 492
Skrevet kl. 02:50

altså man skal jo altid samle den selv, hvis man kan finde ud af det og har styr på.

Kan ikke lige finde den Medion folk snakker om, men tvivler på man får meget mere ud af varerne end hvad man betaler for. Jo absolut Aldi er billig, men sådan er det jo med dem og de ER billige. Jeg havde dog ikke andet end grin tilovers for deres seneste "monster" pc til 15k.

Og hvordan tester du om en aldi comp er god? At den bare køre flydende internet? Eller photoshop? Programmering? For det kan man bikse mange computere sammen for til en meget lav pris.

Nej jeg vil gerne se en Medion computer op imod en jeg bygger selv til samme pris. Testet med 3dmark, harddisk performance, ram og de små ting. Det her den formegentligt vil får baghjul af de bedre dele, her snakker vi hovedsageligt bundkort, ram, psu, gfx og harddisk.

Side 5 ud af 5 (47 indlæg)