Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor som er interresseret i medie

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Invester i et projekt hvor du bestemmer indeholdet.
Vi er 2 unge raske gutter, som har gang i en netradio. Og før du stopper med at læse, grundet det "useriøse" ord net-radio, så læs videre.
Vi ved, at ordet netradio, webradio og streaming har fået et grumt ryg i Danmark. Mest af alt, fordi stationerne enten er nogle små børn der spiller,
eller radiostationer som man får ondt i hovedet af høre på. Det vil vi gøre noget ved. Vi har derfor investeret penge og tid, i at have en radioafvikling der processeres af ordentligt lydudstyr,
som man hører dem på fm radio. Vi har investeret tid i at få værter, som rent faktisk har den erfaring, der skal til, før man får en chance på en fm radio.
Vi sortere de dårlige fra de gode. Vi samler, groft sagt, på dem som er værd at lytte til. Vi har bygget stationen og afviklingen professionelt op.
Det eneste vi mangler er måske dig? Hver månede skal man betale vederlag til KODA & Gramex, og selvom de er dækket ind, er det en del penge for nogle studerende.
Derfor kan vi bruge en eller flere som har mod på at investere de godt 1500 kr månedeligt på vederlag, mod at få lov til at bestemme indhold,
dvs. du kan bestemme reklamer, bestemme hvor du vil hente dem ind fra, etc. Det er en god måde for dig/dit firma at tilbyde endnu mere eksponering.
Radioens målgruppe er 15-35. I øjeblikket testsender vi, men forventer snarest at gå officielt i luften, på nettet :0).

Hvis du gerne vil snakke med mig om det, eller høre mere, så smid enten din email eller telefonnummer, og så ringer jeg dig op, eller sender dig en mail.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:39

Hej

Glimrende idé.

Har I en hjemmeside hvor man kan aflytte sendingen? og kvaliteten.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:41

Hej lagerslag123 - JEN

Ja, men da det er teststream, sender jeg den over email, har du en email vi kan snakke videre over?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 22:45

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 1. Dec 09
Skrevet kl. 22:47

PB sendt :)

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 10:54

Jeg er meget interesseret og kan I sende mere info??

Mvh Jimmi

Tilmeldt 19. Mar 07
Indlæg ialt: 470
Skrevet kl. 11:18

Jeg tror også meget på netradioen fremadrettet. Mere på den end på DAB, for nettet bliver tilgængeligt så nemt, så i mine øjne er det mere om at få udviklet bilradioer med netadgang osv. For de fleste hører jo radio i bilen...

Har selv før og har stadig i baghovedet om en netradio, med indhold og ikke kun musik. Men aner ikke hvordan og hvor meget det skal koste osv. Så de tanker er skudt lidt i baghovedet igen, desværre. Men held og lykke til jer :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:23

aiintelligence:

Det eneste vi mangler er måske dig? Hver månede skal man betale vederlag til KODA & Gramex, og selvom de er dækket ind, er det en del penge for nogle studerende.
Derfor kan vi bruge en eller flere som har mod på at investere de godt 1500 kr månedeligt på vederlag

Lige et spørgsmål of topic. Koster det kun 1500 kr månedligt i Koda afgift uanset den spillede mængde musik? For de tal jeg kender til fra andre radiostationer er da MEGET højere!

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Lige et spørgsmål of topic. Koster det kun 1500 kr månedligt i Koda afgift uanset den spillede mængde musik? For de tal jeg kender til fra andre radiostationer er da MEGET højere!

Hvis de ikke forventer mere end 50 samtidige lyttere, ja så passer prisen da glimrende. e

http://www.koda.dk/kunde/priser-aftaler/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 11:30

Martin:

Hvis de ikke forventer mere end 50 samtidige lyttere, ja så passer prisen da glimrende.

Ja okay det er nok der forskellen ligger ;D

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)