Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sælg webdesigns som design-skabeloner til Sitemagic CMS

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære grafikere og webdesignere (og alle andre interesserede, naturligvis).

Vi søger dygtige grafikere og webdesignere der kunne tænke sig at sælge webdesigns til Sitemagic CMS i form af design-skabeloner (templates.) Da Sitemagic CMS er et nystartet projekt, forestiller vi os, at det vil blive svært at overtale Jer til at bruge en hel dags arbejde, på at udvikle et lækkert design. I stedet foreslår vi, at I finder eventuelt aflagte designs frem, støver dem lidt af, og konverterer dem til design-skabeloner (templates).

I kan vælge at gøre disse design-skabeloner gratis tilgængelige for andre (og dermed lade dem få værdi som reklame), eller sælge dem via sitemagic.dk, for en pris I selv vælger.

Information om udvikling af design-skabeloner finder I i vores udviklerdokumentation. Alternativt hjælper vi gerne med at konvertere Jeres webdesigns til funktionelle design-skabeloner.

Det skal lige siges, at vi naturligvis har et vist krav til kvaliteten af design-skabelonerne, hvis de skal gøres tilgængeligt på sitemagic.dk, men hvis I kigger på vores webside, og den eksisterende design-skabelon, så får I en ide om minimums-niveauet.

Vi ser frem til at høre fra Jer :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55

Har fundet 2 "gamle" men fede design jeg designede for et par år siden frem.

De bliver kodet og sendt snart

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:06

Hej,

Det lyder helt fantastisk. Vi ser meget frem til at modtage dem, så de kan komme op på sitemagic.dk. Giv lyd, hvis jeg kan være dig behjælpelig i processen :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 22:33

Kan man donere en rå PSD fil?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 22:38

Hej Simon.

Jo, det har bestemt også interesse! :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 23:02

hvad skal jeg sende den til?

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 23:23

Hej Simon.

Jeg har lige sendt dig en privat besked med den nødvendige information. Tak for hjælpen :-)

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:30

Jeg ville lige gøre Jer opmærksomme på, at I selvfølgelig er velkomne til at tage udgangspunkt i vores egne design-skabeloner. Har I fx lyst til at lave en skabelon med en flot drop-down-menu, så kig på skabelonen Adventure.

Husk at skabelonerne skal laves i HTML, ikke XHTML. Vi bruger selv HTML 4.01 Strict. Igen er jeg dog gerne behjælpelig med evt. konverterings-arbejde.

Jeg satser på at der snart kommer en skabelon op med tabbed navigations-menu. Når den er online, skal I også være velkommen til at tage udgangspunkt i koden til dén, så I kan lave alternative, flotte menuer.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 11:17

God formiddag.

Der er udkommet en ny version af Sitemagic CMS med forbedringer og fejlrettelser. Vi har også tilføjet en ny design-skabelon med en mere unik navigations-menu baseret på faneblade. I skal være velkomne til at bruge den nye menu i Jeres egne design-skabeloner.

Læg mærke til at I nu kan klikke på en skabelon på oversigten over skabeloner, for at se den i brug i demo'en.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 21:31

God aften.

Jeg tænkte det var relevant at henlede Jeres opmærksomhed på mit seneste indlæg. Dette indlæg lagde jo op til, at man kunne komme til at tjene penge på webdesign til Sitemagic CMS, og her kommer så endnu en mulighed, i form af vores partnerprogram.

Sitemagic CMS - Partnere søges

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)