Jeg er ved at lave en ny webshop. Den er stadig under udvikling men den er ved at tage så meget form at jeg gerne vil have noget feedback så hvad syntes i om siden www.detsmukkebord.dk Da den stadig er under udvikling er i velkomne til at prøve at bestille noget eller oprette en konto det vil altsammen blive slettet inden vi går rigtigt i luften. Jeg har et spørgsmål jeg ikke lige kan finde det rette forum til så det kommer lige med her. Når nu mit nye firma skal hedde Det smukke bord. Hvordan er det så gramatisk korrekt at skrive det? Jeg mener skal det være med store bogstaver som Det Smukke Bord eller er det kun første og sidste ord altså Det smukke Bord eller kan jeg skrive det som jeg allerede har gjort på hjemmesiden Det smukke bord? |
Rigtig lækker side: Pænt design, brugervenlig og rigtig fine produkter og god ide.
Jeg savner måske str. angivelser på nogle af varerne. (Hvor stor er dugene f.x, fås de også på ruller til lange borde, hvor stor er en "stor" tallerken egentlig osv.) men det hører vist til småtingsafdelingen. - og så kunne jeg sikkert også bruge nogle vinglas... ;-)
Men knaldgodt arbejde - så held og lykke med det!