Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 08:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en ny webshop. Den er stadig under udvikling men den er ved at tage så meget form at jeg gerne vil have noget feedback så hvad syntes i om siden www.detsmukkebord.dk Da den stadig er under udvikling er i velkomne til at prøve at bestille noget eller oprette en konto det vil altsammen blive slettet inden vi går rigtigt i luften.

Jeg har et spørgsmål jeg ikke lige kan finde det rette forum til så det kommer lige med her. Når nu mit nye firma skal hedde Det smukke bord. Hvordan er det så gramatisk korrekt at skrive det? Jeg mener skal det være med store bogstaver som Det Smukke Bord eller er det kun første og sidste ord altså Det smukke Bord eller kan jeg skrive det som jeg allerede har gjort på hjemmesiden Det smukke bord?

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:21

Rigtig lækker side: Pænt design, brugervenlig og rigtig fine produkter og god ide.

Jeg savner måske str. angivelser på nogle af varerne. (Hvor stor er dugene f.x, fås de også på ruller til lange borde, hvor stor er en "stor" tallerken egentlig osv.) men det hører vist til småtingsafdelingen. - og så kunne jeg sikkert også bruge nogle vinglas... ;-)

Men knaldgodt arbejde - så held og lykke med det!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:24

Kan godt se teksten ikke er færdig på siden

Designet let og overskuelig jeg synes det er flot lavetSmile

Husk titlen 65 tegn og gerne med nogle søgeord i , Du har kun skrevet Det smukke bord forside

Jeg ville f.eks. Skrive Det smukke bord party fest service

Husk at skrive CVR nummer på siden vidste du har et

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 09:33

Nu sad jeg lige og legede: Der er een ting, der er lidt irriterende: Når jeg nu har siddet og puttet en vare i kurven f.eks. Victoria Blue tallerkener, og vælger "fortsæt med at handle" - så kommer jeg helt tilbage til hovedmenuen, og skal til at klikke mig frem til "Victoria Blue"serien igen. Det gør at det tager lang tid af putte forholdvis få ting i kurven, fordi man HVER gang skal til at klikke sig frem til varen. Det ville være noget smartere, hvis den vendte tilbage til den side, man lige havde forladt :-) 

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 17:46

Størrelser osv kommer lidt senere der er foreløbig ingen beskrivelser på varene men det kommer der selvfølgelig.

Det er desværre en ting der er ved osCommerce det med at den hopper tilbage til forsiden men du har fuldstændig ret det er møg irreterende måske jeg skal bruge lidt mere tid på at se om jeg ikke kan finde en løsning på det.

Søgeord, sidetitler og andet SEO kommer når jeg ligger tekster ind jeg kan angive seperate sidetitler og meta description for alle produkter og kategorier og en standard for dem der evt. ikke har nogen.

CVRnummeret og indløsningsaftale til PBS har jeg ikke fået endnu men regner med det er der i løbet af Januar

Tak for jeres tid

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:56

Jeg ville kalde det. Det smukke Bord

da det giver balance i logo, som jeg mener godt kan klare en lille ændring så d i Bord skærer kanten som D i Det. Teksten under centrerer du så og har dermed et mere afbalanceret logo du kan anvende til mangt og meget.

Køb ren argan olie her

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:48

Hej Kennith,

Som tekstforfatter ville jeg skrive det ligesom, du har gjort det på din hjemmeside (Det smukke bord), altså med stort D og de andre forbogstaver med småt -- eller alle forbogstaver med stort: Det Smukke Bord.

Men jeg ville personligt ikke skrive smukke med lille forbogstav. Det virker ikke så konsekvent, og fremstår lidt forvirrende i mine øjne med tanke på, at det er et navn: Det smukke Bord.

Mvh

Thomas Thomsen, Tekstforfatter: www.tt-tekstforfatter.dk

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:01

Jeg vil skrive det med store bogstaver "Det Smukke Bord". Smukke med lille s er inkonsekvent som TT skriver.
Ydermere synes jeg i betragtning af dit produkt, at der skal langt flere (friske) farver på din side. Et smukt dækket bord vil vel typisk jo være præget af farver, eller...?
Evt. havde billede af lækker veldækket bord på forsiden - og gerne flere eksempler på dette.

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 19:15

Det var også under overvejelse med flere farver på siden, det er en af grundene til at jeg beder om en vurdering. Men grunden til der ikke er det, er at jeg ville prøve at holde det så simpelt og "rent" som muligt så fokus var mere på produkterne.

Der kommer når jeg får lavet alt billed marteriale, og får fra producenten, billeder som "overskrift" på hver kategori her vil man se et bord dækket med de forskellige farver og designs, det vil også give noget mere af den efterlyste farve.

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 20:04

Høj puls:
Nu sad jeg lige og legede: Der er een ting, der er lidt irriterende: Når jeg nu har siddet og puttet en vare i kurven f.eks. Victoria Blue tallerkener, og vælger "fortsæt med at handle" - så kommer jeg helt tilbage til hovedmenuen, og skal til at klikke mig frem til "Victoria Blue"serien igen

Jeg har fået lavet en løsning der tager en tilbage til det produkt man har købt men jeg ved ikke om det er godt nok, tror i det vil forvirre kunden og få dem til at ligge varen i flere gange.

Alternativt kan jeg lave det så indkøbskurven ikke vises men det er træls på andre måder, f.eks. hvis folk skal have flere af en vare. Men hvad syntes i 

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)