Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare lige en hurtig grafisk kommentar, da jeg ikke har været inde og teste selve funktionernes virkning.

Jeg savner virkelig farver.... Crying Bare ordet smukke, får mig til at tænke flotte farver og et veldækket bord der matcher i farver og servietter osv... Designet med blomster siluetterne i toppen er rigtig flot, og jeg kan godt lide, at det er enkelt og stilligt. Men du bliver nødt til at få noget farve ind på siden. Måske kunne et billed af et flot dækket bord fx i sort og sandfarver være lige det, der gjorde det. Måske under "du er her" linien???!!! Det ville bryde det og sætte prikken over i'et! Eller også kunne en farvet/mønstret baggrund på sitet være en idé. Det er for blegt nu. Din Tilmeld knap er det eneste der har snerten af noget farve.

Det Smukke Bord ville jeg skrive det. Og det begrunder jeg med, at det er et navn og ikke en sætning.

:-) Dorthe

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:10
Fra 3500
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 23:47

Med hensyn til din rettede version på "fortsæt med at handle", så testede jeg lige igen - og ja; nu fungerer den helt perfekt!

Tror ikke det forvirer folk: Sådan er det på størstedelen af webshops :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 1. Oct 07
Indlæg ialt: 211
Fra  Unique Systems Skrevet kl. 02:14

OK så har jeg slået mig lidt løs Wink Jeg smidt en farvet baggrund på og den er så intet mindre end rød. Hvad syntes i om det www.detsmukkebord.dk bliver det for meget eller skal den have mere farve? Jeg har også sat et par mere faverige billeder på forsiden.

Jeg har rettet Firmanavnet så det nu er Det Smukke Bord altså alle 3 ord med stort hvilket skulle være grammatisk korekt

Ha' en fantastisk dag

Kennith Nielsen
Unique Systems

Tilmeldt 18. Oct 06
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 02:33

Fra Roskilde
Tilmeldt 27. Oct 08
Indlæg ialt: 478
Fra  kornerupdesign Skrevet kl. 21:58

Ja, se nu begynder det at ligne noget... Men personlig smag, så synes jeg den røde baggrund skal have lidt mere knald/varme på. Den er meget støvet.

:-) Dorthe

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)