Jeg ser mange dobbelt post her problemet hænger nok sammen med dette her problem at folk ikke tror der sker noget imens vi venter, folk glemmer de er på en side hvor der er masser af trafik derfor foreslår jeg at indføre submit/send knapper som forsvinder når beskeden er send herved undgår vi alle de dobbelt posts.
Om dette er muligt at bruge herpå amino ved jeg ikke, men det vil jeg tro, detkan også være der er en teknisk løsning på dette men det jeg foreslaå er en mulighed til i løser det helt
Tror bare det er min fremtoning der støder nogle. Der er nu for det meste ikke nogen negativ mening i det jeg skriver. Men siger bare tingende for hårdt og/eller ukorrekt ifølge nogen.
Vil lige understrege du ikke har støt mig ... endnu ....he he men det var interessant at høre dig fra en anden side også i de tråde af mine du har besvaret
Remydk:
Arrogant har jeg aldrig hørt før men tak for det.
Du må have have en fed humor, jeg tager så hatten af for hvordan du "modtager" kritik
Mon ikke det er serverne ved Activewebs som har svært ved at følge med nogle gange? :-)
Mon? Hvis mange oplever det om aftenen/natten og i ferier hvor der er mindst trafik :) Hvis det var tilfældet er det bare at smide et par servere mere på, det ligger nok et sted i koden/dben
Vi kan se at vores database server kører på maks og det er sgu mærkeligt. Men vi er nu ved at finde ud af hvad der holder den beskæftiget, for det er sgu ikke jer :-) Activewebs har har masser af kraft, så det er ikke dem der giver problemer.
Mht. til at fjerne knapper m.m. så er det vigtigere for os at løse problemet, så det er der vi sætter ind.