OG IGEN!!! ARRRR
|
Også her, har været et konstant problem de sidste par dage.
OG IGEN!!! ARRRR
|
Også her, har været et konstant problem de sidste par dage. |
Problemet er der også ved hvert svar i tråde, med IE 8 |
Nu kan det snart være nok..... ;o)
Må lige høre dig remy, hvad får du ud af dine konstante negative og arrogante bemærkninger ? Det ses i en del af dine tråde .... bare nysgerrig Måske jeg bare misforstår /allan |
Han skriver _dygtige_ :) |
Det har med største sandsynlighed intet at gøre med din browser eller noget som helst andet på klientsiden. Derimod er denne slags udfald som regel forårsaget p.g.a. databasen. For mange joins, for mange queries der ikke udnytter indexes, for mange beregninger ved queries som stresser CPU'en, for mange queries der kræver disk seeks, osv osv osv. Det er ganske normalt for projekter som får vokseværk og hvor der er mange udviklere inde over det. Den mindste tilføjelse kan faktisk kræve alvorlige strukturelle ændringer for at køre optimalt, som man dog ofte vil undlade at lave p.g.a. besværet - og voila. Men hey, det kan også være noget helt andet. :) |
Jeg får det selv og det sker ofte på tider hvor vi ingen trafik har. |
Hvad jeg får ud af det? Ved jeg ikke! Tror bare det er min fremtoning der støder nogle. Der er nu for det meste ikke nogen negativ mening i det jeg skriver. Men siger bare tingende for hårdt og/eller ukorrekt ifølge nogen. Arrogant har jeg aldrig hørt før
|
Vil lige understrege du ikke har støt mig ... endnu ....he he men det var interessant at høre dig fra en anden side også i de tråde af mine du har besvaret
Du må have have en fed humor, jeg tager så hatten af for hvordan du "modtager" kritik /allan |