Nu tror jeg ikke det var Lagerslag123's hensigt at dømme, men blot en betragtning - du spørger og der kommer betragtninger , så pas på med at være følsom.
Hejsa.
Jeg tror du har misforstået mig. Jeg fik ikke kaffen galt i halsen, og jeg bryder mig godt om Lagerslag123.
Så kan du kalde det følsomhed eller hvad du vil - jeg foretrækker "opmærksomhed". Selvom jeg ikke følte mig anklaget, så jeg at det gik hen og blev lidt off-topic.
Det moralske aspekt af sagen er naturligvis også interessant, men her er jeg allerede rimelig godt afklaret - jeg har brug for detaljer omkring det praktiske !
Jeg er egentlig ikke stødt, så der er ingen grund til at gå i forsvar overhovedet. Jeg faldt bare over noget kommunikation jeg ikke anså som hensigtsmæssig og fik så lyst til at opdrage - og det er nok det allerværste man kan gøre ! :-)
Men for at droppe hemmelighedskræmmeriet, så drejer det sig om Nintendo nds lite maskiner - og jeg har brug for at VIDE !
Men jer der tror det ene og det andet er naturligvis også velkomne, - det er meget opmuntrende hvis jeg nu skal vente længe på ham der har det svar jeg skal bruge for at være rigtig glad. Det kan være meget ensomt helt uden svar - og hvis der er nok mennesker der tror det samme kan det jo være jeg i lyset af min dovenskab vælger at tage det for gode varer
.