Som fremtidig "konkur-lega" har jeg slet ikke noget imod det du er ved at bevæge dig over i. - Men min anden side siger mig, blandet med de logo-oplæg du har fået lavet, at du skal have fat i en anden grafiker. Her er en liste over vores konkurrenter, som du kan kigge lidt på, for inspiration,.. - Jeg glæder mig til at se, når du kommer længere.. Go vind! Og lad os lige få slået fast; |
jamen hvad skal man sige, det er da overskueligt, men meget design er der ikke over det. intet der udstråler hvad det er for noget man kigger på, det ligner mere et template end t decideret design i min verden, MEN man får hvad man betaler for, er det et design til en tusse er det vel fint.
det skal så siges at dit eget "design" er helt ved siden af :) der er jo en grund til at man har professionelle til at lave det hvis det skal være ordentligt :) og intet i verden er så træls at arbejde sammen med som en kunde der tror de kan designe selv, så ender designeren jo bare med at være et redskab for kunden til at lave noget rod i de programmer kunden ikke selv kan finde ud af :)