det siger lidt om hvor godt den grafisk er lavet :-) men det er jo ikke alle der kan se det tekniske i det hehe!
Mvh Omar
Nu er jeg ikke web designer, og der ligger måske en masse overvejelser bagved, men jeg tror jeg ville føle mig snydt hvis 8000 var det billigste, og siden så sådan der ud. Men igen, hvis det er sådan du ønsker det fungerer det jo fint. Men så vil jeg stadig sige, næste gang laver jeg det gerne for dig, for en ramme cola og en pose chips :)
det siger lidt om hvor godt den grafisk er lavet :-) men det er jo ikke alle der kan se det tekniske i det hehe!
Mvh Omar
Nu er jeg ikke web designer, og der ligger måske en masse overvejelser bagved, men jeg tror jeg ville føle mig snydt hvis 8000 var det billigste, og siden så sådan der ud. Men igen, hvis det er sådan du ønsker det fungerer det jo fint. Men så vil jeg stadig sige, næste gang laver jeg det gerne for dig, for en ramme cola og en pose chips :)
Jamen lad os se hvad du dur til!
Jeg skal bruge et nyt layout (bedre end det gamle), kan du lave det for en pose chips og og to rammer cola?
du har funktions krav på min egen side! glæder mig til at se resultatet.
har du ikke også en reference som du vil dele med os alle, det kan jo være at der også er andre der vil investere i dig!
Mvh Omar :-)
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Ser ud som om der er blevet kælet lidt mere for designet nu. Der er dog et eller andet, med den blå menu på den grønne baggrund, som jeg ikke helt kan sætte en finger på. - men på resten af siden synes jeg farverne komplimentere hinanden ret godt..
- lagde lige mærke til "Den Magisk Lists" ? .. lidt korrekturlæsning ville ikke være for meget.
Glæder mig til at se dig på markedet i fremtiden. Held og lykke =)
Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau
Jeg syntes det ser fint ud! Men får et hurtigt overblik på siden, og det virker brugervenligt. Hvis jeg skulle tilføje noget negativt: ville det være logoet. "find alt" Men det er jo en smagssag..