Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NY ejer samt et stort spørgsmål vedr en fælles platform

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Følgende site har fået ny ejer.:

www.gummihat.dk

www.condomstock.dk

www.globalcondoms.dk

www.hotrubbers.dk

www.mrcondom.se

Jeg vil meget gerne høre fra alle jer aminoer hvis i har ideer til ændringer eller nye tiltag.

samt er alle 5 hjemmesider bygget op på forskellige platforme, hvilket kræver rigtig meget ekstra arbejde. Nogen ideer til hvordan man får alle 5 på samme platform, med et form for fælles stamdata system.

Ser frem til at høre fra jer

Med venlig hilsen

Freddy V Pedersen fra MF2009

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 13:59

Jeg kunne forstille mig Get A Shop kan hjælpe dig med Magento som kan adminstrere flere shops i samme login og system.. Jeg ved ikke så meget om det men jeg ved at GetAshop har styr på det til nogen gode penge.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 14:29

Hej

Løsningen er en multi shop løsning, det kan vi også hjælpe med, læs alt om priser mv på www.webshop-luxus.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 14:41

Som Bautik nævner, så er Magento et oplagt valg til styring af butikkerne. Magentohotel (holder vist ferie indtil starten af januar) kan hjælpe dig med at strikke sammensætningen op.

Jeg bemærkede at en af butikkerne understøtter flere sprog. SEO-mæssigt er Magento dog ikke stærk hvis du vælger at have flere sprog på samme domæne - overvej at give hvert sprog sit eget domæne.

Der vil være en del arbejde i at flytte alle butikker over på Magento og økonomisk kan det også blive en forholdsvis stor omkostning, hvis du skal have special-designet hver shop. Overvej at købe færdige templates - de ligger som regel i prislejet $60-250.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 14:46

Bautik:

Jeg kunne forstille mig Get A Shop kan hjælpe dig med Magento som kan adminstrere flere shops i samme login og system.. Jeg ved ikke så meget om det men jeg ved at GetAshop har styr på det til nogen gode penge.

Mange tak for linket :)

Ja det er korrekt. Webshop systemet Magento understøtter flere shops på den samme platform. Dette kunne fx. afvikles hos MagentoHotel.dk som koster 1000 kroner om året (plus betalingsgateway som også koster 1000 om året).

Der er så stadig udfordringer ifm PBS som kræver en aftale per domæne.

Vi kan levere en køreklar shop inkl. hosting og betalingsgateway hele første år til 9.995,- Som du kan se har hosting og betalingsgateway en værdi på 2.000 hvor design og opsætning alene koster 7.995,-

Det betyder at den første shop koster dig 9.995,- mens de efterfølgende kommer til at koste dig 7.995,- stykket.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)