Det første oplæg er nu kommet til at Net-planner.dk, og har i den
forbindelse brug for jeres kommentar/hjælp til at få sitet til at
spille 100 %. I skal ikke tænke på den tekst der står på sitet, da
det bare er en tekst min grafiker har lavet, men derimod selve
"skitsen" på sitet..
Hvad syntes du, lad mig endelig hører ris/ros om sitet, så jeg sikre mig et site der spiller 100 % når det er færdigt :)
Jeg synes det ser godt , selvfølgelige i den færdig version vil jeg ligge noget tekst på forsiden , jeg ved ikke om hele billedet er siden i hvert fald øverst over menuen er der intet , kun hvidt , der ville jeg trække menuen op til .
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
mange tak for den feedback, jeg er enig i der skal noget mere "kød" på forsiden, når den endeligt står færdig..
For at være helt ærlig er det ikke noget jeg har snakket med ham om, men kan fortælle dig at jeg forventer at hele sitet kommer til at fylde hele skærmen og ikke alt det luft omkring det hele..
Kan ikke rigtig finde ud af hvad jeg synes om det for designet har nogen gode ting og dårlige... Er vild nok med tanken om dine små postits men det er som om de ser for forkerte ud... Eventuelt bare lav så de kun bure et sted f.eks højre hjørne...
Dit logo er jeg hellere ikke begejstret for, eller jo ideen er fin nok men det ser dumt ud af du gøre brug af ( - ) i dit slogan... og så
Menuen er der jo ikke så meget at sige til men eventuelt lav stregerne lysere eller fjern dem helt og lav noget effekt på menuen istedet... :)