Hej Lone
Hvordan kommer du forbi Regus-kontakten otte gange? Den vises i forbindelse med at man redigere profil men ellers ikke. Retter du i din profil på daglig basis ?
Nicolai
Hej Nicolai,
Nej, ikke normalt ;-) Men som tidligere beskrevet i tråden launchede i den dér procent-bar ved profilerne ca. samtidigt med roadblocken (gætter jeg på) - så jeg var inde for at indtaste de informationer I ikke tidligere havde bedt om osv., så opdagede jeg, at jeg ikke havde opdateret min tekst-profil siden jeg startede på Amino, så ændrede jeg den, opdagede en fejl i et link og skulle ændre igen, så skulle jeg ændre mit banner - så skulle jeg ændre banneret tilbage igen, fordi nogen brokkede sig, så havde jeg tegnet ny avatar osv. osv. osv.
Jeg forstår godt, I ikke regner med, at profilen ændres dagligt - men det ændrer ikke på, at man kunne gemme en cookie om, at folk havde svaret nej - og så spørge dem igen, et random sted eksempelvis 3 uger efter. Når man ligger den ét sted, vil der være masser af folk der ALDRIG ser den og enkelte der kommer til at se den 100 gange og bliver irriterede - og det er som regel os, sidstnævnte der råber højest ;-)
Hav en god aften.