Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nej til Telia og Regus.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det rart at se, at der bliver lyttet til kritikken og at roadblock'en nu er ændret. 
Nu kan man nemlig også få lov til at takke nej til et tilbud fra e-conomics (som jeg i øvrigt bruger (eller i hvert fald betaler til) i forvejen) og dermed skulle klikke 4 gange for at komme videre, i stedet for 3 som før. 

Tomlen op, hele vejen rundt. 

Ah.. Sarkasmebarometeret? Ja, det var oppe på omkring 11-12 stykker dér. 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 13:14

Lone S. Hansen:

Ah.. Sarkasmebarometeret? Ja, det var oppe på omkring 11-12 stykker dér. 

11 - 12 ud af ..?

Kommer der noget andet i stedet for det får? Skype-Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 13:20

John Nielsen, Nielco IT :

11 - 12 ud af ..?

Ud af 10. 

John Nielsen, Nielco IT :

Kommer der noget andet i stedet for det får? Skype-Smile

Måske en gigantisk mandarin, eller lignende. Har altid synes de var lidt frække. RrrRrrRRrR

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:09

Hej Lone

Hvordan kommer du forbi Regus-kontakten otte gange? Den vises i forbindelse med at man redigere profil men ellers ikke. Retter du i din profil på daglig basis ?

Nicolai

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 23:11

Og så får vi det rettet sådan at betalende brugere får fjernet partnerområdet eller i hvert fald har mulighed for at deaktivere det på linje med annoncerne. Godt tip vi fik der..

Nicolai

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 23:20

Frisch:

Hej Lone

Hvordan kommer du forbi Regus-kontakten otte gange? Den vises i forbindelse med at man redigere profil men ellers ikke. Retter du i din profil på daglig basis ?

Nicolai

Hej Nicolai, 

Nej, ikke normalt ;-) Men som tidligere beskrevet i tråden launchede i den dér procent-bar ved profilerne ca. samtidigt med roadblocken (gætter jeg på) - så jeg var inde for at indtaste de informationer I ikke tidligere havde bedt om osv., så opdagede jeg, at jeg ikke havde opdateret min tekst-profil siden jeg startede på Amino, så ændrede jeg den, opdagede en fejl i et link og skulle ændre igen,  så skulle jeg ændre mit banner - så skulle jeg  ændre banneret tilbage igen, fordi nogen brokkede sig, så havde jeg tegnet ny avatar osv. osv. osv. 

Jeg forstår godt, I ikke regner med, at profilen ændres dagligt - men det ændrer ikke på, at man kunne gemme en cookie om, at folk havde svaret nej - og så spørge dem igen, et random sted eksempelvis 3 uger efter. Når man ligger den ét sted, vil der være masser af folk der ALDRIG ser den og enkelte der kommer til at se den 100 gange og bliver irriterede - og det er som regel os, sidstnævnte der råber højest ;-)

Hav en god aften. 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 23:22

Frisch:

Og så får vi det rettet sådan at betalende brugere får fjernet partnerområdet eller i hvert fald har mulighed for at deaktivere det på linje med annoncerne. Godt tip vi fik der..

Det behøver I ikke -  I kan sikkert få flere penge for et lead fra en betalende bruger, end fra en almindelig og jeg er all for, at I skal tjene penge.  I må bare gerne huske, når vi har svaret nej, en 7-8 gange :-P

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lone

Vi får det fixet - det har ikke været hensigten.

Nicolai

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Skrevet kl. 13:44

Juhuuu, nu blev jeg ringet op af Telia, fordi jeg "på Amino.dk havde sagt Ja Tak til at blive kontaktet". 
... Mon det er det gode gamle ordsprog: "18 gange nej, må betyde ja" ? ;-)

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 13:57

Jeg er lidt i tvivl om dit budskab Lone?

Vi har nu fået tilknyttet 8 partnere som tilbyder løsninger og produkter til AMinos brugere.

Du vælger at sige "ja tak" jeg vil gerne kontaktes. Og så bliver du ringet op jf. dit ønske. Hvad mener du at vi / partneren skulle gøre anderledes? Ignorere at du ønsker at høre mere om tilbud fra fx Telia? eller var du blot glad for lidt socialt selskab over telefonen :-) ?

Nicolai

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)