Jeg ønsker helst at folk giver karakterer efter hvor gode og dårlige indlæg er , ser mange indlæg kun med yderpunker 5 stjerner og 1 stjerne , vidste der kun gives yderpunkter , ødelægger denne person debatten og humøret og dette forum , at vi skal debattere ,
jeg vil aldrig skrive hvem der giver ekstrem mange minusser , med de personer , vil sikkert ændre sig løbende , du kan evt. skrive til en af amino crew .
Jeg har selv lavet indlæg der er delvis forkert , i dette tilfælde skal der selvfølge gives en af stjernerne 2- 3 -4 , det er jo ikke lodret forkert , vi har forskellige stjerner af denne grund ellers kunne vi ligeså godt , bare have 2 stjerner , med så kan det blive meget personligt vidste en kun giver dårlige karakterer konstant vidste denne mulighed kun var muligt derfor er det super man kan give 5 forskellige stjerner ..
Tænk over hvorfor gives stjerner , brug jeres sunde fornuft ,evt. synes jeg admin af dette forum kunne lave en bedre vejledning , til stjerne afgivelse
5 stjerner perfekt indlæg gives for den fremragende indlæg, der demonstrerer udtømmende opfyldelse af spørgsmål debatten , med ingen eller få uvæsentlige mangler , i indlægget
4 stjerner godt gives for den gode præstation, der demonstrerer opfyldelse af spørgsmålet , med en del mangler i indlægget
3 stjerner middel gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af spørgsmålet , med adskillige væsentlige mangler i indlægget
2 stjerner rimelige gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af spørgsmålet i indlægget
1 stjerne dårlige indlæg for den helt uacceptable indlæg og indlægget er hele vejen igennem forkert , eller det er indlæg der direkte laver person angreb imod anden person .
Håber at folk bruger deres sunde fornuft og ved dette er et debat forum og forum hvor vi kan stille spørgsmål og svare på spørgsmålet , folk der kun giver negative stjernerne til nogle og kun positive stjerner til at påvirke debatten for at vinde kunder bl.a. ødelægger dette debat forummet.for brugerne.