Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blokering af belastende brugere..

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Friis Media:

Jeg overvejere også kraftigt plus medlem, så jeg kan få gjordt lidt ved det Devil Og give lidt igen på anden måde Cool

Men det er nu via min yotube profil og mit indlæg om el samligning..Min konklution kommer fra..Daglige mange dårigere stjerner siden den tråd

Mikkel

Det er også meget tyndt at konkludere ud fra det.

Jeg ville også bare lade det hele falde til jorden også komme videre.

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:38

Mikkel Friis Media:

Jeg overvejere også kraftigt plus medlem, så jeg kan få gjordt lidt ved det Devil Og give lidt igen på anden måde Cool

Men det er nu via min yotube profil og mit indlæg om el samligning..Min konklution kommer fra..Daglige mange dårigere stjerner siden den tråd

Mikkel

Øhh Mikkel tror ikke man kommer så langt med hævn- det er endnu dårligere stil !!!

og tak for stjernerne - eller det var måske ikke fra dig? :-)

Hej fra Søren

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:39

Hej Jesper.

Jeg takker mange gange :-) Ja det er hårdt arbejde, men skønt.. Og nu 2 børn i julen ;-)

Jeg gider heller ikke gøre mere ved det herinde, det vil jeg ikke få nok ud af. Gør jeg mere bliver det andet sted.

men opfordre gerne til sådan en funktion.

Mikkel

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:39

Jeg ønsker helst at folk giver karakterer efter hvor gode og dårlige indlæg er , ser mange indlæg kun med yderpunker 5 stjerner og 1 stjerne , vidste der kun gives yderpunkter , ødelægger denne person debatten og humøret og dette forum , at vi skal debattere ,

jeg vil aldrig skrive hvem der giver ekstrem mange minusser , med de personer , vil sikkert ændre sig løbende , du kan evt. skrive til en af amino crew .

Jeg har selv lavet indlæg der er delvis forkert , i dette tilfælde skal der selvfølge gives en af stjernerne 2- 3 -4 , det er jo ikke lodret forkert , vi har forskellige stjerner af denne grund ellers kunne vi ligeså godt , bare have 2 stjerner , med så kan det blive meget personligt vidste en kun giver dårlige karakterer konstant vidste denne mulighed kun var muligt derfor er det super man kan give 5 forskellige stjerner ..

Tænk over hvorfor gives stjerner , brug jeres sunde fornuft ,evt. synes jeg admin af dette forum kunne lave en bedre vejledning , til stjerne afgivelse

5 stjerner perfekt indlæg gives for den fremragende indlæg, der demonstrerer udtømmende opfyldelse af spørgsmål debatten , med ingen eller få uvæsentlige mangler , i indlægget

4 stjerner godt gives for den gode præstation, der demonstrerer opfyldelse af spørgsmålet , med en del mangler i indlægget

3 stjerner middel gives for den jævne præstation, der demonstrerer en mindre grad af opfyldelse af spørgsmålet , med adskillige væsentlige mangler i indlægget

2 stjerner rimelige gives for den tilstrækkelige præstation, der demonstrerer den minimalt acceptable grad af opfyldelse af spørgsmålet i indlægget

1 stjerne dårlige indlæg for den helt uacceptable indlæg og indlægget er hele vejen igennem forkert , eller det er indlæg der direkte laver person angreb imod anden person .

Håber at folk bruger deres sunde fornuft og ved dette er et debat forum og forum hvor vi kan stille spørgsmål og svare på spørgsmålet , folk der kun giver negative stjernerne til nogle og kun positive stjerner til at påvirke debatten for at vinde kunder bl.a. ødelægger dette debat forummet.for brugerne.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:40

Godt du fik fjernet navnet på vedkommende :D Top dollar!

De bedste kaffe hilsner
Søren

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 12:45

Jeg ønsker nu bare at være i et indtil videre godt forum og dele ideer og andet godt med..

Håber det fortsætter så man ikke bliver træt af det og hopper væk

Mikkel

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:51

Kaffe & Co:

Navnet på hvem? Wink

Spøg til side. Der er vist andre som bør rense deres indlæg lidt.

@ Mikkel Det er udpræget dårlig karma at udstille enkeltpersoner på et tyndt grundlag. Hvis karma har så stor betydning for dig - så er plusmedlemskabet ikke den store udgift for at give dig ro i sindet.

Det vil aldrig være muligt at styre aminoers uddelling af karma. Hvad du synes er et godt indlæg kan jeg lige så godt synes er et dårligt indlæg. Begrænsningerne i karma-systemet gør at det nærmest er tidspilde at sidde bevidst at give dårligt karma. Om du har 6400 karmapoints eller 6000 - gør det din dag bedre?

Henrik

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske vi alle skulle give et bidrag og forære Mikkel StarWars i en LUX box udgave Stick out tongue

Mikkel, nu kender jeg dig ikke, men skrev at du til tider også havde belastende indlæg i forhold til min smag og jeg har det nok også i forhold til andres smag.

Men nogen gange virker du helt "damp" agtig med dine idéer og jeg kan ikke finde ud af om det er fordi du mangler penge og jagter hver en småøre eller om du bare får tusinde idéer om dagen.

Det er alt fra folie på din bil i Randers området, til en julefrokost få dage før juleaften, det virker lidt ugennemtænkt og til tider er nogle af dine indlæg på niveau med den der søger et regnskabsprogram i Excel for at bogføre 11 bilag.

For mig er nogle af disse indlæg nonsens, og jeg ville gerne kunne blokere for indlæg fra personer med den type indlæg.

Som skrevet er der intet personligt i det, men du har da karma nok at give af :-)

Køb ren argan olie her

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Fra  Kaffes Skrevet kl. 12:55

Henrik Krogh:

Kaffe & Co:

Navnet på hvem? Wink

:-D

Nå Henrik du kunne godt selv trænge til noget dårlig karma med dine 17.714 points - problemet er bare du kun skriver gode indlæg - det er for dårligt!
:-D

Hej fra Søren

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel Friis Media:

Mikkel

Hej Mikkel,

Husk, at et nytegnet PLUS medlemsskab giver dig adgang til at konstatere, hvem der har givet dig karma point, både negative og positive.
Min opfordring er også.. Se at få klasket et Amino PLUS mærke på ryggen, og så kan du jo altid tage slagsmålet med den, som ifølge dine - indtil nu - tynde indicier. Men tag slagsmålet med vedkommende et andet sted end i et offentligt forum.

Tænk lige denne situation igennem...Hvis det viser sig at være en helt anden, som ikke kan lide dine indlæg eller tonen i dem, så har du i min verden VIRKELIGT fortjent de negative points, du lige nu klager over.
Ikke at jeg på nogen som helst måde sympatiserer med vedkommende, hvis der virkeligt er en, som har set sig sur på dig..
Men, der er i øvrigt intet ulovlig i at give udtryk for sin utilfredshed. Det er ligesom en del af setup'et.
Har man givet negative karma points bør man efter min mening stå ved dem og argumentere for dem i den tråd, som man er utilfreds med.

Kunne man ikke give negative points, så ville karma systemet blot være et rygklapper-system, og det er jo heller ikke meningen.
Jeg synes, at den nye synlighed er blandt de bedste tiltag for den gode karma på Amino, som Thorborg og Amino Crew har indført.

Som de øvrige siger.. kom op på hesten igen og kom videre. Skype-Smile

---

Og så lige en indskudt bemærkning til Amino Crew..
Jeg SAVNER en nisse, julemand eller et rensdyr smiley... come on.. det er snart JUL!

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 2 ud af 4 (36 indlæg)