Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen som kender et godt værktøj til at tælle interne links?

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Christensen:
Dette kan vores værktøj Linkcleaner (http://linkcleaner.dk). Det er dog ikke et gratis værktøj, men jeg vil meget gerne sætte en demo konto op til dig så du kan se om du kan bruge det.
Hey

Min egen CMS løsning tjekker for døde links, eller det vil sige at ingen links bliver døde i min CMS løsning, uanset hvad man gør om man sletter eller flytter en side til en anden url, vil min CMS løsning registrere dette og dermed enten slette linket eller lave linket om til den nye URL.

Jeg tror min løsning må blive at min CMS løsning selv tæller de links, vilket vil sige at jeg må til at lave en linktæller selv :)

MVH Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:19

KTJ-Media.dk:
men den skaber et fint overblik, og det er nogenlunde det jeg efterspørger, dog bare "in real time" hvis man kan sige det sådan, så der ikke er nogen tvivl om hvorvidt det nu også passer.

Hej Kim

Du kan teste det direkte derinde på webmaster tools. Der er en søgeboks hvor du kan indsætte den side du ønsker og se linksene til netop denne side, men KUN links fra din hovedside til den givne underside. Og det vel ikke nok..

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 12:15

Ville lige gøre opmærksom på at jeg nu har bygget funktionaliteten ind i min CMS løsning, så CMS løsningen tæller de interne links. jeg vil på et tidspunkt lige poste et link til værktøjet, så i andre måske også kunne tage brug af det.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 21:21
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:58

Jesper Jørgensen:

Jeg kan godt se antal indgående links i oversigten fra Xenu!

Ville du bede dine kunder om at installerer et program så de kunne tælle de interne links på deres egen hjemmeside? Jeg ville ikke i hvertfald :) og derfor har jeg også bygget denne funktion ind i min egen CMS løsning. Yderligere kan Xenu ikke vise et overblik over de interne links, man skal klikke egenskaber for hver side og først der kan man se det.

I den løsning jeg har lavet der kan man se det listet op så man får et godt overblik, og samtidig bliver de sorteret efter hvilken side der bliver inket mest til.

MVH Kim

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Tilmeldt 4. Dec 08
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 22:00
Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 22:09

i har set at jeg har fundet svaret ikke? altså jeg mener. Jeg har jo selv lavet en løsning som overgår alle de forslag i kommer med Big Smile i og med løsningen er at jeg har bygget en intern linktæller ind i mit CMS

Kim Tetzlaff

👉 Mere om mig

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)