Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min-Mave er nu også med på FDIM.dk og er blandt de største

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper 

Wow, en overraskelse da der kom mail omkring denne tråd, jeg havde næsten glemt jeg havde skrevet den i sin tid. 

Ja, det her helt klart haft den ønskede effekt at kunne dokumentere via. FDIM og Gemius hvordan vores statstikker ser ud, så det har jeg bestemt ikke fortrudt vi gjorde. 

Tilmeldt 10. Sep 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, den var også gammel, men syntes det var meget relevant at spørge i denne direkte.
Overvejer selv at melde mit website ind, men spørgsmålet er om 25.000 kroner er det værd i forhold til fremtidig indtjening.

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper 

Nu ved jeg ikke hvilket site du overvejer at melde ind, men for mit vedkommende har det medført at mediebureauerne tager os seriøst, de kan hele tiden følge vores tal og deraf bedømme hvorvidt vi er ønsket og aktuel for en given kampagne. 

Derudover kan de sammenligne os med andre lignende sites og det samme kan vi jo så også. Det giver et godt billede af om vi rykker, hvordan vi ændrer vores vækst i forhold til de andre spillere på markedet (dog kun de sites der også er medlemmer hos FDIM og kører det samme statistik software mm)

Så om det er pengene værd kan du nok først afgøre når du er tilmeldt og ser om det giver en effekt, igen ror jeg det kommer meget an på hvilket site du har, hvilken målgruppe du har og ikke mindst hvad det er du vil opnå med et medlemsskab af FDIM.

Jeg glæder mig da til at høre hvad du beslutter dig for.

Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit,

Vil bare sige BRAVO! :-)

/Jesper

Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tusind tak Jesper - det har kostet meget sved, blod og tårer at nå hertil - men på trods af de urolige rutcheture har det været det hele værd.

Hvis jeg skulle tage beslutningen forfra om at blive selvstændig med min-mave i stedet for at lade mig forsørge af systemet - så havde jeg valgt det samme igen. 

Jeg håber jeg kan være med til at give mod til at få andre til at forfølge deres drømme i stedet for at lægge forhindringer og undskyldninger foran sig i vejen og dermed vælger ikke at gå efter deres mål.

Det kan godt lade sig gøre, men man skal ikke regne med at det er en dans på roser, ens indsats vil måske føre derhen - men det tager sikkert noget tid.

Side 4 ud af 4 (35 indlæg)