Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - mange besøgende - ikke så mange kunder

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Charlotte.

Synes du har en rigtig god side. især udseendet af den

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige inde på din side og kigge så på fx. kortholder (visitkortholder, men billedet viser krditkortstørrelse) og businesstasker.

Kortholderen viser en åben kortholder, så man kan ikke se den lukket. Der er ingen mål, så det er svært at vide hvor meget den fylder.

Tasken - Business taske til laptop fra Giorgio Fedon 1919 vises også kun med eet billede i lukket tilstand. Det er langtfra nok til at man kan vurdere, om det er det rigtige

Hvis jeg putter i kurv og fortsætter, så møder jeg som det første "Rabatkupon" Angry Så nu siger du at andre har rabatkuponer og kan købe billigere end jeg............så er man smuttet med det samme

Under rabatkupon ser jeg så indtastningsfelter. Med hysterisk lille skrift står der noget med rødt........felter med stjernemarkering. Jeg kiggede på felterne og undrede mig over, hvorfor du skriver det, når der ikke er nogle felter med "stjerne".............ups........der er faktisk stjerner til højre for nogle af felterne......de er bare næsten usynlige...

Hvorfor er mobiltlf et must ifm indtastning????? Hvad skal du dog bruge det til??? Tror du at folk gider at give deres tlf til alle de webshops de handler i? Fjern det helt i stedet ;o)

Hvordan kommer indpakningen til at se ud, hvis jeg vælger "Gave"?

Det roder lidt med teksten...ring til kundeservice + åbningstider

Tastede ind i felterne.....jeg kom til at taste enter efter gade og så kom der en side med  "ordreresume", som siger at indkøbskurv er tom ;o((((( Hvorfor det? Nu fik jeg jo ikke lov til at afslutte ordren....

Prøvede at gå tilbage, men så skal jeg starte helt forfra, med at lægge i indkøbskurv...........kunde mistet ;o)

 Har du styr på om der forsvinder mange i dit betalingsforløb?

Når jeg klikker på "gå til betaling", så kommer der en pop up der siger "Denne side indeholder elementer, som ikke overføres via en sikker https-forbindelse og kan derfor gøre webstedet usikkert " ;o))) - Næppe lige det man har lyst til at se, inden man giver sine dyrbare kortoplysninger 

Igen....ved du hvor mange der forsvinder i betalingsforløbet?

Nu skal jeg så til at betale, men til venstre ser jeg stadig menuen, så jeg let kan blive fristet til at klikke på produkter - er du interesseret i det eller vil du hellere have at jeg betaler for det, som jeg er i gang med at købe? ;o) 

Jeg kan sige med 100% sikkerhed, at jeg ville være smuttet, allerede i step 1, selvom jeg gerne ville have produktet.....

Håber at du kan bruge det ;o)

PS. Når jeg klikker på "kontakt" øverst, kommer der en side med produkter....

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Skagen
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 311
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej charlotte

Har du overvejet rabat til dem som melder sig i din facebook gruppe?

Prøv engang at teste, hvor du gør lidt mere ud af den gruppe og så kører tilbud den vej, gi dem f.eks 10 % eller lign. og læg den i toppen af siden, eller lav den så den kommer ligesom reklamerne her på sitet.

Nogle vælger måske at udsætte selve købet men synes du er lækre produkter du har, og tilmelder sig derfor din gruppe, hvem ved?? 

Godt lad os så komme igang med at teste :-)

 

Dbh

Morten.

Opsætning af wordpress, som cms eller blog:

Wordpress Academy

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

PS: Den der boks med greatis levering er ikke så let at forstå, så det kunne godt gøre meget tydeligere....

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Undskyld det forsinkede svar men jeg havde sådan brug for en ferie i varmen ;)

Tusind tak for alle de gode råd. Jeg forsøger at bruge de fleste. Det er pragtfuldt at have et netværk som Jer

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm. Måske det bare er mig, - men jeg kan ikke få linket fra din facebook til at få mig over på dine hjemmeside..:S.. men googler jeg dig, - kommer jeg fint ind...:D

Flot side.

vh/ Ulrik

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Ved business kort holderen står der mål nedenunder under data.

Telefonnr. er nødvendigt til transportøren når varene bliver leveret direkte fra Italien.

Men tak for din gennemgang - det er jeg rigtig glad for og vi er i fuld gang med at få meget af det rettet

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Bare vær klar over at tlf koster kunder.....

 Ja, det kan jeg se nu. Det er fordi det er skrevet under folden, så ser man det ikke....men ja, det er der ;o)

Held og lykke med omsætningen ;o)

 

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15074
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Business:

Bare vær klar over at tlf koster kunder.....

Det kan være en nødvendighed, hvis du bruger udvalgte fragtfirmaer... PD er ik en af disse...

Men hvis man intet tlfnummer har på kunden, hvordan skulle man så hurtigt og effektivt, kunne kontakte kunden i tilfælde af et eller andet? Det er langt fra alle kunder, der tjekker mails dagligt, viser vores erfaring...

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Business:

Bare vær klar over at tlf koster kunder.....

Det kan være en nødvendighed, hvis du bruger udvalgte fragtfirmaer... PD er ik en af disse...

Men hvis man intet tlfnummer har på kunden, hvordan skulle man så hurtigt og effektivt, kunne kontakte kunden i tilfælde af et eller andet? Det er langt fra alle kunder, der tjekker mails dagligt, viser vores erfaring...

Generelt ville jeg gøre det valgfrit og samtidig forklare fordelen ved at aflevere tlf...så kan folk selv vurdere.

I det her tilfælde ville jeg bestemt skrive årsagen....så tror jeg at det glider nemmere ned ;o) - Det ville det i hvert fald for mit vedkommende..

 Generelt vill jeg gøre det valgfrit, beskrive fordelen ved at aflevere tlf og så kunne kunden selv vælge.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)