Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside - mange besøgende - ikke så mange kunder

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle skønne Aminoer

Jeg har en webbutik www.audere.dk som jeg startede i august. Jeg har haft en del salg men ikke nok. Jeg har indenfor mine økonomiske muligheder gjort alt efter bogen men alligevel har jeg en masse kunder som springer fra når de skal til at betale. Betalingssystemet er helt opdateret efter at jeg udspurgte kunder om hvad de syntes der var i vejen men alligevel er der mange der stadig hopper af når der skal betales. Kan I hjælpe mig til at forstå hvad jeg kunne gøre bedre uden at skulle bruge en masse penge?

På forhånd tak

Charlotte Hvam

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 17:25

Der er også mange der går i butikker og oser uden at købe noget.

De besøger måske din side smider lidt i kurven så de kan se på det til sidst og så er det måske ikke lige den dag de handler eller de finder det hos en konkurrent eller de ombestemmer sig måske.

Uanset hvad så vil du altid miste mange hvis du følger folk fra forsiden igennem butikken og ind i tjek ud processen til betaling - så husk at det er ikke helt ualmindeligt at miste mange undervejs, det gør de fysiske butikker også.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:45

Hej Charlotte

Kan se du har lille fragtudgift som du påfører kunden.

Jeg tænker om det kan betale sig for dig - jeg mener med den prisklasse dine varer har, betyder det sikkert utroligt lidt for dig om du får dækket 64 kr. i fragt - når du lige har solgt en golfbag til 13-14.000 ?

Omvendt kan det jo betyde at enkelte kunder hopper fra ??

Blot en tanke - ellers flot butik du har dig.

mvh

Jesper

Tilmeldt 4. Feb 07
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 18:36
Hej Charlotte. Det ser ud som om du har nogle rigtige lækre produkter! Mit første indtryk er at siden ikke matcher produkternes eksklusivitet - en lille smule for famlende rent designmæssigt. Desuden finder jeg som mand, at din side er for feminim i sit udtryk. Derudover synes jeg at du skylder dine produkter en mere udførlig produktbeskrivelse og evt. knytte en lille historie til det enkelte produkt om oprindelse, produktsmetode osv. Historier giver produktet en ekstra dimension. Jeg tror godt selv folk kan se at produtkerne er lækre og elegante mv., men vær lidt mere udførlig mht. at beskrive materialevalg. Da dit sortiment også henvender sig til virksomhedskunder, bør du måske gøre lidt ekstra ud at henvende dig til denne kundegruppe. Hvis du ønsker at få dine kunder til at vende tilbage og knytte dem tættere til din forretning, kunne du måske starte en medlemsklub med nogle eksklusive medlemsfordele og specialrabatter. Det var mine umiddelbare indtryk og idéer. Håber det lykkes dig at få flere kunder i butikken.
Fra Århus
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 15:59

Hej Charlotte,

Er gået igennem jeres købsprocess og jeg syntes det fungerer fint!

Du har nogle spændene produkter og dem skal folk lige ind og se! Men de er jo i den dyrere ende og derfor resulterer det nok i et mindre salg. Webshops som GUCCI Osv. Har også et hav af besøgende men knap så mange der køber. Måske skulle du have et par produkter der ikke koster mere end 100Kr. Nøglering, snørrebånd :-) Så kan alle få lov til at købe i din shop og så skal naboen lige se de her Italienske snørrebånd.

Håber du kunne bruge det til lidt, ihvertfalde held & lykke!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:10

Fin shop og lækre varer, ingen tvivl der. Men dit reelle problem er ik din shop, men folks rådighedsbeløb.

Efter finanskrisens indtog, så er markedet for dyre luksusvarer blevet væsentlig mindre. Normale folk har enten ik pengene eller vælger ik at forbruge så meget pt. Det rammer især forhandlere af dyre varer. Og det er ik kun dig, der er ramt.

Der er rigtig mange, som sidder med samme problem i hele Europa som dig, og der er intet at gøre andet end at tilpasse sig de nye tider, og erkende at forbrugsfesten er ovre, og at det potentielle kundesegment er blevet meget mindre...

Men derfor skal du ik give op, du skal bare indstille og tilpasse dig de nye tider! 

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 17:00

Helt sikkert. Lige hvad jeg havde brug for at høre idag og jeg vil følge dit råd om lidt billigere varer ;)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28

Sidste på betingelse side står der er du i tvivle send en e-mail , de flest gider ikke vente på svar om sine spørgsmål per e-mail , så de hopper videre til næste shops , sæt igen der dit telefon nummer som kontakt info

Kontaktsiden sæt igen dit telefon der , det skal være , så let som muligt at kontakt dig , husk nu at tage telefon når kunder ringer vedr. spørgsmål så du ikke mister kunder personlige kontakt er nu gang det vigtigste for mange udover en billige pris .

Ellers synes jeg det ser udmærket udYes

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:56

Charlotte Hvam:

Helt sikkert. Lige hvad jeg havde brug for at høre idag og jeg vil følge dit råd om lidt billigere varer ;)

Nu skal du ik bare tage billige varer ind, fordi det lyder som let omsætning. Varerne skal passe til dit nuværende sortiment, ellers risikere du at skræmme nogle af de nuværende potentielle kunder væk.

Så vælg varerne med omhu, og find noget som matcher det I allerede sælger...

Tilmeldt 18. Jan 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:25

Hej charlotte...

Har du prøvet at teste priser, farver eller slags txt?? 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)