Hejsa Aminoer.. Har du pengene og drømmen om at starte noget selv? Så kunne vi måske blive et godt makkerpar.. Jeg har ideerne, drømmene og ambitionerne.. Men mangler en partner som kan hjælpe til med penge og sparring - og en et partnerskab hvor vi kan skabe noget seriøst og noget med fremtid i... Stikordene for mine tanker er: - Webshops - Evt. fragtfirma - (international handel måske?).. - Og så må du du meget gerne være af typen som interessere sig for en grøn fremtid, altså miljøet.. (en væsentlig ting i mit projekt nemlig).. Ved godt jeg ikke skriver meget om mit (mine) projekt(er), men er bare for, at jeg kunne rammer de rigtige, og ikke får ideen alt for meget ud.. Håber i er forstående.. Men skriv endelig til mig hvis i er interesseret - på den ene eller anden måde.. For vil så gerne realisere dette... Og hvem ved, måske er vi de rette samarbejdspartnere for hinanden.. I kan skrive her, eller på mail - uffehs@gmail.com - men skriv helst kun på mail hvis i er interesseret i at kunne lave noget sammen, altså hvis i bare har lidt spørgsmål så bare skriv her, dette er nemlig lidt mere overskueligt.. Glæder mig til at hører fra jer folkens - rigtig god jul.. Mvh Uffe..
|
Hej, hvorfor skulle man investere i dig og ikke bare starte noget selv, hvad er dine specielle evner?