Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor og samarbejdspartner

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Aminoer..

Har du pengene og drømmen om at starte noget selv? Så kunne vi måske blive et godt makkerpar..

Jeg har ideerne, drømmene og ambitionerne.. Men mangler en partner som kan hjælpe til med penge og sparring - og en et partnerskab hvor vi kan skabe noget seriøst og noget med fremtid i... 

Stikordene for mine tanker er:

- Webshops

- Evt. fragtfirma

- (international handel måske?)..

- Og så må du du meget gerne være af typen som interessere sig for en grøn fremtid, altså miljøet.. (en væsentlig ting i mit projekt nemlig).. 

Ved godt jeg ikke skriver meget om mit (mine) projekt(er), men er bare for, at jeg kunne rammer de rigtige, og ikke får ideen alt for meget ud.. Håber i er forstående..

Men skriv endelig til mig hvis i er interesseret - på den ene eller anden måde.. For vil så gerne realisere dette... Og hvem ved, måske er vi de rette samarbejdspartnere for hinanden.. 

I kan skrive her, eller på mail - uffehs@gmail.com - men skriv helst kun på mail hvis i er interesseret i at kunne lave noget sammen, altså hvis i bare har lidt spørgsmål så bare skriv her, dette er nemlig lidt mere overskueligt..

Glæder mig til at hører fra jer folkens - rigtig god jul..

Mvh Uffe.. 

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 21:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, hvorfor skulle man investere i dig og ikke bare starte noget selv, hvad er dine specielle evner?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 21:58

ved ikke om jeg har nogle specielle evner.. Jeg har drømmen om at realisere mit projekt, og ville derfor gerne have en der kunne hjælpe mig - især på det økonomiske plan.. Så jeg kan måske ikke få en smart hjemmeside lavet, eller andet.. Kan vist kun sige at jeg bare gerne vil realisere dette projekt, både fordi jeg gerne vil gøre en forskel, + tror det er fremtiden.. 

Min evne kunne vel være at når jeg har lyst til at realisere noget, sætter jeg mig for det og arbejder for det - og nu har jeg altså et økonomisk mis match, og ville også bare gerne have en som kunne tænke sig og lave det med mig.. Lyder måske lidt fesent for en som evt. skal indgå samarbejde med mig, men hvis det sådan man tolker det, er vi nok ikke helt de rette for hinanden! hehe.. 

Hvorfor da? (: 

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej michael

Der står hulmursisolering vha fuger det lyder smart,,

Hvor meget plads skal der bruges for ,at isoleringsevnen bliver nok til kravene for passiv/nulenergihuse?

Fra Herlev
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 22:11

Som investor kigger man på om der er et fornuftigt afkast over en kortere årrække hvis man investerer, og som regel ligger der også en businessplan som minimum så man kan få en ide hvad der investeres i og om afkastet er stort nok til at man vil fortsætte med ideen.

Desuden gælder det om at differencere sig på markedet og skabe noget nyt som ikke er set før, så man ikke bliver endnu en kopi af noget allerede set. Derved har firmaet en væsentlig fordel når det skal ud at erobre markedsandele eller skabe et nyt marked.

Ville gå i tænkeboks og samtidig lave markedsundersøgelser hvis jeg fik en ide og så undersøge til bunds og lade det munde ud i en forretningsplan man kan vise til fremtidige investorer.

Evt lave prototype så man kan få en fornemmelse for produktet, eller hvis det er en webshop med specielle produkter, lave en design mockup og så præsenter dine banebrydende produkter.

Hvad er din uddannelse og erhverserfaring? kan du bruge noget du allerede har viden indenfor?

som regel er det en fordel at lave noget man interesserer meget for, det smitter altid af på forretningen :-)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 22:27

må jeg spørge - er du på udkig efter noget at investerer i? Eller er du bare lidt interesseret? hehe (var bare lige nysgerrig for at hører!!)

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:28

Hej

Er det en maskine du vil lave?

Preben

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 22:33

nej, bare noget salg :) - i en (nogenlunde) ny variation.. 

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 22:38

Hej

Har du et kanont produkt?

Eller hvis jeg har et produkt så kaan du måske lave webshoppen og transporten som en samarbejdspartner måske?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 22:41

hvad er dit produkt?

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)