Det må jeg ikke sige endnu ! Men har du selv produkter eller er det måden at sælge på ?
|
Synes der mangler substans i trådstarten.
Eller er det kun mig der mener det?
Det må jeg ikke sige endnu ! Men har du selv produkter eller er det måden at sælge på ?
|
Synes der mangler substans i trådstarten. Eller er det kun mig der mener det? |
Køb ren argan olie her
hvad synes du der mangler? (: - så vil jeg da gerne forsøge og uddybe det.. |
jeg skal selvfølgelig have nogle produkter.. Men hensigten med denne tråd, var at finde frem til interesserede investorer - som kunne være interesseret i at opstarte noget nyt.. Så jeg efterspørger som sådan ikke produkterne nu.. (og hvis du, preben, ikke helt kan fortælle mig hvad dit produkt er - så begrænser det en stor del mulighed for samarbejde!)..
|
Ha ha.....jamen du er jo heller ikke selv super meddelsom
|
Nu kan det snart være nok..... ;o)
nej hehe, selvfølgelig rigtig.. Men hvis man er interesseret i at investerer sine penge i et nyt projekt, så vil jeg godt fortælle min plan - over mail.. Men håber bare i vil være forstående for at jeg ikke bare nævner det over debatten her..
|
hej Ærgeligt du ikke ville spille med jeg er en part, af et udviklings team hvor vi laver innovative løsninger, og vi kunne måske godt bruge en der kunne komme med nye ideer, men det kræver selvfølgelig en der kan og vil samarbejde. Men held og lykke med dit projekt. Preben |
Hej Preben Jamen det jo lige pludselig en helt anden snak, som jeg godt kunne tænke mig og gøre lidt mere ved.. Har jeres team et selskab? + en evt. hjemmeside hvor ejg kan læse mere? Og ville i være interesseret i, eller i stand til og hjælpe mig med at stable min(e) webshop(s) ideer op, på det økonomiske plan? Da det netop er her jeg selv halter lidt.. Men sig lige til om i evt. kan det, og skriv gerne lidt mere om dine eventuelle planer (forhåbninger) for et samarbejde så? Ser frem til at hører fra dig.
|