Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

investor og samarbejdspartner

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må jeg ikke sige endnu !

Men har du selv produkter eller er det måden at sælge på ?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:07

Synes der mangler substans i trådstarten.

Eller er det kun mig der mener det?

Køb ren argan olie her

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 23:11

hvad synes du der mangler? (: - så vil jeg da gerne forsøge og uddybe det..  

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:14

Vi har et produkt som er rigtigt godt der bliver investeret en del i udviklingen så var det den her tråd startede med en interresse for webshop,og internasionalt salg, så ville jeg bare høre hvad trådstarteren havde af planer?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 23:19

jeg skal selvfølgelig have nogle produkter.. Men hensigten med denne tråd, var at finde frem til interesserede investorer - som kunne være interesseret i at opstarte noget nyt.. Så jeg efterspørger som sådan ikke produkterne nu.. (og hvis du, preben, ikke helt kan fortælle mig hvad dit produkt er - så begrænser det en stor del mulighed for samarbejde!).. 

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 23:25

ok

held og lykke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 23:29

uffehs:

jeg skal selvfølgelig have nogle produkter.. Men hensigten med denne tråd, var at finde frem til interesserede investorer - som kunne være interesseret i at opstarte noget nyt.. Så jeg efterspørger som sådan ikke produkterne nu.. (og hvis du, preben, ikke helt kan fortælle mig hvad dit produkt er - så begrænser det en stor del mulighed for samarbejde!).. 

Ha ha.....jamen du er jo heller ikke selv super meddelsom Wink

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 23:34

nej hehe, selvfølgelig rigtig.. Men hvis man er interesseret i at investerer sine penge i et nyt projekt, så vil jeg godt fortælle min plan - over mail.. Men håber bare i vil være forstående for at jeg ikke bare nævner det over debatten her..

Tilmeldt 7. Nov 08
Skrevet kl. 10:35

hej

Ærgeligt du ikke ville spille med jeg er en part, af et udviklings team hvor vi laver innovative løsninger, og vi kunne måske godt bruge en der kunne komme med nye ideer, men det kræver selvfølgelig en der kan og vil samarbejde.

Men held og lykke med dit projekt.

Preben

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Skrevet kl. 18:17

Hej Preben

Jamen det jo lige pludselig en helt anden snak, som jeg godt kunne tænke mig og gøre lidt mere ved.. Har jeres team et selskab? + en evt. hjemmeside hvor ejg kan læse mere?

Og ville i være interesseret i, eller i stand til og hjælpe mig med at stable min(e) webshop(s) ideer op, på det økonomiske plan? Da det netop er her jeg selv halter lidt.. 

Men sig lige til om i evt. kan det, og skriv gerne lidt mere om dine eventuelle planer (forhåbninger)  for et samarbejde så?

Ser frem til at hører fra dig.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)