Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iværksætter i en krise tid....

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen...

Tak for de super fede svar i er kommet med.

Jeg havde nok på fornbemmelsen, at det var noget i den stil der var problemet. Syntes selv at siden er blevet for rodet. Eller sagt på en anden måde....der er for meget man skal forholde sig til, inden man kommer frem til selve kernen. Derfor jeg godt kunne tænke mig en side, der linkede til to forskellige valgmuligheder. En for min egen kunst og en for POPARTSKOLEN......

Jeg takker mange gange og vil spørge min travle net designer om det er noget han kan rette op for mig, uden at det stjæler alt hans tid.........har nemlig ikke nogle penge til at få nogel til det for, så jeg er rimeligt afhængig og begrænset. Men han har været super sød og hjælpsom, og jeg er jo osse bange for at presse ham for meget......

Men er der et par joomla eksperter som vil hjælpe, fordi de finder det sjovt og udfordrene, så kom endelig frit fremStick out tongue

Takker igen for de mange brugbare svar.

Kærligst MIlle-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille-Maj

Jeg prøvede at kigge på din side i 5 sekunder og klikkede herefter væk for at se, hvad jeg kunne huske af den.

Jeg nåede at se dit logo, hvor der vist nok står Mille-Maj og nedenunder billedkunstner - det næste jeg kan huske er stemningsbilleder fra Mille-Maj eller noget i den retning.

Som du nok kan læse, så er der ikke noget af det ovenstående som lige umiddelbart fortæller mig, at du sælger weekendkurser etc, men kun at du er billedkunstner, og at hvis jeg er interesseret, så kan jeg se nogle stemningsbilleder fra Milles atelier

Måske kunne du starte med at ændre overskrifte fra Stemningsbilleder fra Milles atelier til "stemningsbilleder fra Milles weekendkursus for børn" eller noget i den retning ( hvis du forstå)

De bedste hilsener

 

 

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er en god ide.....tak for detWink

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg lavet forsiden om......ville lige høre hvad i syntes? Fortæller den NU, hvad jeg vil sælge? På forhånd tak ;-)

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes din kalender skal på forsiden. Sammen med en beskrivelse og et billede. Ikke med den tekstfont du har brugt.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lidt problemer med de der fonde i joomla.....de kan ikke blive særligt store og jeg har ikke muligheder for selv at gøre noget ved det.

Hvorfor kalenderen på forsiden?

Et billede kan jeg sagtens forstå og også få op :-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Så den baggrund No.

Når man tænker på hvor lidt tid en første gangs kunde bruger på en side, så er det alt for meget at skulle bearbejde. Den er jo ikke grim, men total forstyrende.

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved det godt.....prøver lige om jeg kan skifte den. Syntes den er skide flot, men du har ret i at den er forstyrrende.......takker.

Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mille Maj

Nu har jeg kigget på din side, og det er ikke for "børn" forsået på den måde, at det umiddelbart er helt umuligt på kort tid at gennemskue hvad det er der skal ske og kan ikke gennemskue hvor langt et forløb er f.eks. Så din hjemmeside mangler stadig rigtigt rigtigt meget desværre.

Du kunne her i juledagene og inden nytår browse lidt rundt på nettet og få inspiration til overskuelige designs. Når du har gjort det, så tager du papir og blyant, og så starter du forfra. Du laver først en liste, som du jo har mere eller mindre, og så "tegner" du hver enkelt side som dine kunder skal ind på og på den måde får lavet en struktur. Når du har lavet strukturen, så vær meget kritisk i forhold til om du slev mener det er sælgende det layout du er kommet frem til. Når du mener du har nået toppen af din formåen, så kopierer du det og giver det til 3 personer som er KRITISKE og ikke "bare" synes alt du laver er fedt (det skal forstås positivt).

Når du så får feedback, så tilbage til tegnebordet igen og så feedback igen. Dernæst designer du det på comp og får farver og alt frem, det printer du ud og ser så om du er tilfreds. Er du det, så lader du andre kigge på det igen. Den process gentager du til tingene er i orden.

Så er du kommet frem til den "rigtige" hjemmeside.

Under menupunktet "For institutioner" er der alt for meget historiefortælling, og så den største fejl af alle, kritik af dem du gerne vil sælge til, uanset om det er rigtigt eller ej. For at en institution skal kunne tage stilling til tingene, så skal det være enkelt og helt klart fremgå hvad der skal ske i kort form.

Derudover forekommer det relativt dyrt, og begrænser en del.

MEN det er nogle totalt fede ting du laver eller får folk til at lave og der er ingen tvivl om at der er et marked for det.

SÅ nu kommer det du måske ikke er så glad for. Du har valgt at starte det forkerte sted, synes jeg, da du kraftigt har begrænset dine muligheder. MEN det skal du ikke lade dig slå ud af, men mere bruge som påskud til at få fat i knoglen efter nytår.

Det du laver kunne SKAMSÆLGES i København, det er jeg slet ikke det mindste i tvivl om, og hvis du kunne lave 2 dages arrangementer for skoleklasser til en god pris, så ville du være beskæftiget frem til sommer.

Og jeg er sikker på at mange voksne, og bureauer ville være interesserede, men de "gider" ikke tage til Skibby, selvom det er dejligt sted :-) Jeg ville uden at blinke selv deltage hvis det var i København.

Jeg har desværre ikke tid for tiden, men kan måske efter nytår sætte dig i forbindelse med nogle folk der har nogle bygninger de bruger og som du kan lave aktiviter i, og der findes massere af projektpenge i København. Det fordyrende led som der ikke er penge til er transport med bus til Skibby, kan godt virke sort, men sådan er det.

Håber ikke du ser min punkter som nedslående men mere som muligheder, da du helt klart har noget andre vil have, men du skal nok jagte princippet "Being the right place at the right time"

Mvh

 

 

Køb ren argan olie her

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fede svar....sender dig en mail........takker ;-)

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Side 2 ud af 6 (55 indlæg)