Må jeg eventuelt få din mail til senere brug? For det virker som et rigtigt godt tilbud, men vil dog ikke få brug for det lige inden for det næste stykke tid. Men nok nærmere en gang her i det nye år :)
Selvfølgelig :) nc@drive-design.dk og synes du det er noget l... når du modtager dem, så sender du dem bare retur, og betaler selvfølgelig ikke for dem!
Vi køre med en standart kvalitet, der er på 350 g. silk papir og hvor de så for en gang vandlak, så de bliver super pæne og lidt blanke i det.
250 stk. 195,- 500 stk. 215,-
alle priser er eks. moms og fragt.
Hvad siger du til dette?
Det lyder MEGET billigt, kan i opretholde en lækker kvalitet til den pris? Jeg er ikke så meget for blanke visitkort. Jeg ville hellere have en lækkert ikke blank kvalitet.
Der er ikke nogen, som vil betale penge for visitkort i dag, så derfor bliver prisen nød til at være så lav - Og ja kvaliteten er i top. Det bliver heller ikke sådan rigtig blank. En mellem ting mellem mat og blank :)
Og skal du bruge 1000 stk. så er prisen 315,- eks. moms og fragt.
OBS: de priser du har fået er 4+0 altså med tryk på en side!
Designet koster 325,- også designer jeg indtil du er 110% tilfreds!
OBS: de priser du har fået er 4+0 altså med tryk på en side!
Designet koster 325,- også designer jeg indtil du er 110% tilfreds!
OK, så kan jeg bedre forstå prisen. Det er med tryk på 1 side.
Tager du 325,- for design ved alle visitkort, du producerer, eller er det også pr. side ?
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn