Men én ting jeg kan sige er, hvis man er lever af IT eller Internet er det en direkte fallit erklæring, at kalde Internet Explorer for brugbar. - Personlig vil tilføje det også er blasfemi ikke at bruge Firefox.
Safari, Chrome og Opera er også udemærket.
Det er efter min mening lidt stærke vendinger at bruge, når man kalder den browser, som mere end 3/4 af alle computerbrugere på kloden benytter, for en falliterklæring.
Firefox er justerbar til ukendelighed med vildt mange plugins. Men det gør den altså ikke specielt let at kode hjemmeside til. Ikke at IE eller Chrome er perfekte i den retning.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Skal vi ikke lige finde julehumøret frem. Vi skal alle sammen leve og de reklamer giver en rigtig god respons som vores sponsorer er glade for og derfor betaler mange penge for, penge som gør at vi kan lave nye spændende ting. Er man træt af dem, kan man bidrage med et plus abb. og få så meget andet. Det er sgu da fair ik' ?
Nå nu sætter jeg mig på et fly til Danmark :-) Dbh Martin
Du kan simpelthen ikke undvære gode gamle - men p.... kolde - Danmark, hvis "hvid-jul-barometer" lige har rundet 35% ?
Er det juleferie ?
Velkommen hjem.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Du får det nærmest til at lyde som om, at du straks er på vej hjem for at få "situationen" med pop-up reklamer under kontrol. Storstilet :-) Blot en advarsel, her er sne, møgkoldt og garanti for vinterdepression :-)
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline