Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento - ændring af browserikonet

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 09
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvordan ændre jeg browser ikonet fra den normale Magento til mit eget logo. Hvilken fil skal jeg have fat i?
Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 10:36

Det hedder et favicon :)

Hos mig hedder filen bare favicon.gif..

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 10:57
Tak for det hurtige svar Jeg har fundet filen og har prøvet at rette og oprette selv favicon.ico og lavet en favicon.gif fil med det virker ikke. Er der en fil som man skal rette noget i?
Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 11:00

CCC:
Tak for det hurtige svar Jeg har fundet filen og har prøvet at rette og oprette selv favicon.ico og lavet en favicon.gif fil med det virker ikke. Er der en fil som man skal rette noget i?

Brug http://www.favicon.cc/ og upload den via ftp. (overskriv den gamle fil der ender på .ico - gif kan ikke bruges) 

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 11:22
Jeg har nu prøvet det som Emil har nævnt, men det virker stadigvæk ikke. Jeg har endda prøvet at lægge fil op i samtlige themes. Jeg har også prøvet at oploade .ico, gif, jpeg. Det virker ikke. Jeg troede at det var lige til at gå til.
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 11:26

Nogen gange går der lige lidt tid før det bliver opdateret i din browser da den nok har gemt det gamle midlertidigt. 

Hvis du har fulgt ovenstående vejledninger - så virker det!

Kristian Ole Rørbye

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 11:26

Hej CCC,

Du skal være opmærksom på, at browsere kan opføre sig mærkeligt hvad angår Favicons, når de først en gang har vist et favicon fra en side. Nogle gange viser de det gamle favicon, indtil du genstarter computeren, sletter cachen, eller hvad der nu skal til.

(Og hos mig ser jeg et favicon, som unægteligt minder om en miniversion af dit logo)

Tilmeldt 31. May 09
Skrevet kl. 11:39

Hej Frank, tak for svaret.

Det virker fint nu. Det er lige det med at få genstarted sin computer engang imellem:)

Fra Værløse
Tilmeldt 5. Nov 07
Indlæg ialt: 686
Fra  Kammalou.com Skrevet kl. 11:40

CCC:

Hej Frank, tak for svaret.

Det virker fint nu. Det er lige det med at få genstarted sin computer engang imellem:)

CTRL-F5 i din browser ville stensikkert også have reloadet siden med en tom cache... :-)

SAFe SPC, Magento Expert, Jira Guru, Kammalou.com

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 13:03

Singularity:

CTRL-F5 i din browser ville stensikkert også have reloadet siden med en tom cache... :-)

Ikke i Firefox ... Her skal cache ryddes og browser genstartes for at få et nyt favicon frem ...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)