Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel Flensburg

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 200
Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg hørt så meget om danske virksomheder som påtænker at flytte til Tyskland på grund af billig arbejdskraft, og at skat på virksomheder falder til 15 % . er der nogen andre som påtænker det samme...

Kan I ikke sende mig lidt oplysninger så vi kan lave en dialog - fordele og ulemper..

Fra Handewitt
Tilmeldt 9. Nov 05
Indlæg ialt: 598
Fra  N.K. Import APS Skrevet kl. 10:32

Hvad vil du vide :-)

Vi har haft flyttet vores lager derned (ikke et lagerhotel, men et lager vi selv har købt) siden 2006.

Danmarks største udvalg af billigt træningsudstyr

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 506
Fra  Duftladen - Vi er billig med parfume Duftladen.dk Skrevet kl. 10:43

Hvordan er regler egentlig omkring tyskmoms til private modtagere.

Hvis lager og vareafsendelse sker fra tyskland er det så den tyskemoms der bliver pålagt ? Har det betydning om et dansk selskab opretter et datterselskab i Tyskland ?

Tilmeldt 10. May 08
Indlæg ialt: 413
Skrevet kl. 13:15

Hej Klaus

Det kommer jo nok an på om man lægger sit firma i Tyskland. Så bliver der formentlig nogle issues med indfolrtoldning af varerne m.m.

MVH Hans Poulsen - billigEmballage.dk / Pickandpack ApS

Salg af emballage www.billigEmballage.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:24

Klaus,

Hvis det er salg af dit øl fra Tyskland til Forbrugere i dk så tag en snak med Jesper fra Scaneuro omkring det. Se Fashions link.

Nej. det har ingen betydning at det er fra et datterselskab i Tyskland salget foregår.

Henrik

Fra Flensburg
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 414
Skrevet kl. 19:14

Hej Klaus, det afgørende er hvor køberen bor, hvordan du markedsføre dig og hvor meget omsætning du har...

Du må maksimum sælge for 35000 eur før du skal omstille din forretning til at afregne dansk moms...

Men der findes løsninger på at kunne forsætte med at sælge med dansk moms, det kan jeg fortælle dig lidt om hvis du sender med en personlig mail.

Jesper

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)