Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

eksisterende online-butik i ny version

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har erhvervet internet forretningen www.prinoc.com. Idet forretningen
er udviklet i 2 lag (introdel udviklet i flash point og betalingsdel i os
commerce) overvejer jeg ny flade, hvor jeg har fuld kontrol over udseende, indhold og funktionalit i min online-butik samt ligeledes med
brugervenlig administration og værktøjer til markedsføring, søgemaskineoptimering og kataloghåndtering. Hvad skal jeg omkonvertere til ? Magento, Prestashop  eller andet ? forslag velkomne.

På forhånd tak.
Mvh
Michael Schulz

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 21:06

Hej Michael,

Du skal i hvert fald hurtigt havde lukket for at config filen er skrivbar.
Det er ikke så heldigt hvis din side ikke skal hijackes.

Magento er et godt valg, osCommerce kunne også være et godt valg at beholde.

Du er velkommen til at kontakte mig for et tilbud på en ny shoppingløsning.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 21:12

Hvis du overvejer at introducere tingene på det Europæiske marked, så er det nok en god idé hurtigst muligt at få synliggjort ingredienserne i produktet, så folk ved hvad de køber.

Og måske lige tjekke udsagnene om ACNE, da mindst en af dem ikke er korrekte :-)

Køb ren argan olie her

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:50

Jeg vil klart anbefale dig Magento. Magento er udviklet af firmaet Varien som blev trætte af at arbejde med osCommerce.

Men jeg er nok også lidt farvet som leverandør af Magento shops.

Fra København
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 312
Skrevet kl. 21:57

Jeg er enig med Rasmus, men er igen farvet - blot af at have oplevet en voldsom fremgang på baggrund af et skift fra en låst oscommerce til Magento.

Et lille godt råd til dig Michael: Hvis du absolut skal have en splash side, så drop flash. Store G og de andre har det generelt rigtig skidt med at læse flash.

Fra København NV
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:24

Michael Schulz!

Jeg anbefaler dig til at kigge på min ebutiksløsning. Med min løsning bliver det meget nemmere for dig at designe din egen hjemmeside/SEO. Det er også hurtigt for dig at komme i gang igen.

Chuuuuu

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 07:28

Hej Michael,

Der er flere muligheder at vælge imellem, såsom Joomla+Virtuemart, Magento osv. Det er lidt efter smag og behag og hvad krav du stiller til shoppen, alle er gode opensource løsninger, Men hvorfor ikke bare køre videre med osCommerce og få lavet de tiltag som du ønsker, systemet fejler ikke noget og den er nem at arbejde med.

Hvis du ønsker at teste virtuemart, så send mig en mail og jeg vil give dig adgang til en køreklar shop som du så kan lege lidt med, vi kan naturligvis også skræddersy en shop til dig i Magento osv.

Forsat god dag

Med venlig hilsen

Lars

Lars@indosoft.dk 
www.IndoSoft.dk

Tilmeldt 7. Dec 09
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:38

Hej Lars,

Tak for tilbagemelding. Prøv, at give mig en pris på at lægge begge lag i min shop over i os commerce. Altså således du simpelthen bare konverterer nuværende Flash lag direkte - tekst, billeder mv -  over i os commerce således jeg har en shop på en platform, der er nem og enkel at vedligeholde. Glæder mig til, at høre fra dig.

Mvh 

Michael Schulz (ms@biomedicos.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)