Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mobilnummer - Vurdering + pris

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Har fundet et nummer til mit firma som jeg vil købe. Jeg skal til at forhandle om prisen.

Numret er 28 70 28 28, og kunne godt tænke mig at høre hvad et evt. pris skal lægge på. Jeg er ikke helt så skarp mht til det med at starte med at give et bud.

Kom frisk på hvad det evt. skulle koste

Med venlig hilsen
Kenneth Popp

K

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 16:57

Når du har fastlåst dig på et eneste telefon nummer så har du vel ikke selv indflydelse på prisen?

Det er vel ejeren der sætter den :) ?

Tilmeldt 10. Aug 08
Indlæg ialt: 979
Skrevet kl. 16:59
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 16:59

Han vil have jeg skal komme med et realistisk startbud - Så jo det har jeg

K

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 17:04

Dyrebilen.dk:
Valget er dit, - men præcis hvad du er faldet for forstår jeg nu ikke, men det var jo heller ikke det du spurgte om ;-)

Det jeg er faldet for er 3 x 25 afbrudt af 70 - Og så er jeg blevet lovet en MEGET billig pris, hvilket jeg ikke kan ved evt. guldnummer. Der kommer alt næsten op på over 5.000kr. hvilket jeg ikke er villig til at bruge.

Men hvad vil i sige det har af værdi.

K

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:06

Hej.

Byd 1 krone, så ligger bolden hos sælger.

I øvrigt synes jeg at værdien af et bestemt nummer er overdrevet, men skulle jeg vælge et nummer ville jeg vælge ét som ligger lidt bedre på tungen.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 17:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke hvorfor han skal fornærme udbyderen af telefonnummeret ved at byde en krone ? Lav et seriøst bud lidt under hvad du reelt vil give, så du er parat til forhandling.

Nummeret har ganske rigtigt ikke så meget "swing", men er da absolut stadig et godt nummer. Og gode telefonnumre har selvfølgelig en god værdi, ellers ville de store firmaer jo heller ikke flokkes om dem, som bier om en softice.

Jeg har selv fået et kanonnummer for 500,- kr, men det kan du nok ikke få dit for. Mit gæt vil være at han nok gerne vil have ca 2k for det. Prøv med 750,- kr, hvis du vil betale det.

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:17

start med at byd 500,-kr

Du må da gerne købe mit nr ;-) 50 464 484

Der følger helt sikkert også sjove smser med i handlen ;-)

Mikkel

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 17:26

Okay, men i så fald skal du da bare prøve at byde lavt.

Men et realistisk bud er nok omkring 4.000-6.000 kr.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:27

Jimi Hove:
Jeg forstår ikke hvorfor han skal fornærme udbyderen af telefonnummeret ved at byde en krone ? Lav et seriøst bud lidt under hvad du reelt vil give, så du er parat til forhandling. 

Jeg er helt enig.

At "bolden ligger hos sælger" gælder jo kun, hvis sælger udfra dit købstilbud vurderer, at der er en rimelig chance for, at I kan mødes på en for jer begge acceptabel pris.

Alt andet er efter min mening useriøs og spild af både sælgers og byders tid.Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)