Ja priserne ryger højere og højere i vejret på gode numre. Det kan sagtens tænkes at han gerne vil have de 4-6 000, kr som tidligere nævnt. Et beløb jeg gerne ville betale , havde jeg brug for nummeret. Der er også gået mode i nemme telefonnumre blandt private, så de gode numre bliver sværere og sværere at få fat i.
Hvis nummeret er brugt før , skal prisen ned, alt efter hvor meget det er brugt
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Syntes selv at det er godt, og kan få det for den gode pris fordi det er svigerinde som ejer det. Derfor ønsker jeg heller ikke at tage røven på hende. Derfor skal det være et fair bud, men er heller ikke så dum at jeg vil give hvad som helst for det.
Når det nu er svigerinden, og hun ikke skal bruge det til noget specielt, så tilbyd hende, manden, og evt. børn en rigtig god middag i byen, eller et weekendophold på en kro.. ?
Når det nu er svigerinden, og hun ikke skal bruge det til noget specielt, så tilbyd hende, manden, og evt. børn en rigtig god middag i byen, eller et weekendophold på en kro.. ?
Det var bestemt en mulighed jeg kunne overveje - tror jeg sku at jeg gør. TAK...! Men kunne stadig godt tænke mig at vide et prisleje for dette nummer hvis man skulle købe det af en person, eksembelvis herinde fra.
Nu har jeg ikke fulgt det marked de sidste 2 år, da jeg ikke er på udkig efter noget. Men jeg så da en udsendelse i TV Avisen for en måneds tid siden , om at Guldnumre er blevet rigtigt hot blandt private. Så priserne er nok gået endnu mere op siden jeg sidst var ude og kigge.
For det første er det er et rigtigt godt nummer du har der, ikke top of the line, men rigtigt godt, så derfor ville jeg IKKE sælge det, hvis det var i mine hænder. Jeg ville gemme det til et andet firma jeg skulle starte op.
Men skulle jeg absolut sælge det, så ja mellem 4 - 8 tusinde max. Uden at kende markedet lige nu. Men et godt nummer hun har
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.