Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk /allan
|
Allan Hansen:Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk
/allan
Puha nej, men hvad gør det?
Det ændre jo ikke på det er dårlig stil rent moralsk /allan
|
Puha nej, men hvad gør det? |
Dårlig stil af dem, men de bliver sikkert rigtig glade for den effektfulde linkjuice du lige har givet dem... Måske ik det mest smarte træk, når det nu gælder en konkurrent! |
Hej Fashion-Seller , Kan du sige nofollow ... helt idiot er jeg ikke :-) Med venlig hilsen |
Det var da altid noget ;D |
oki.. Jeg synes, at alle er i sin fulde ret til at kopiere, gengive, replikere, duplikere alt, som de overhovedet kan finde på online såvel som offline. Så længde de ikke direkte kopierer grafiske elementer eller tekster, så er det "survival of the fittest"... |
Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!
He he, nej det lod jeg også mærke til Jeg mener også at de går lige til grænsen, men ikke over. Man kan dog godt se hvor de har søgt inspiration. |
Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement
Så længe Google ikke straffer siden for stavefejl, går det nok :-). Med venlig hilsen |
Jeg kan se at i begge er affiliates og her ser man tit meget ens tekster på forskellige sider. De fleste affiliates vil skrive deres tekst ud fra programbeskrivelsen på affiliate netværket eller ved at læse "om os" på annoncørens side - Så bliver det desvære ikke så unikt som man kunne håbe på. De kunne måske have valgt nogle andre ord end Avis, Periode, Gratis gave, Pris. pr. avis, Pris total i oversigten - Men opsætning vil jeg ikke mene at du har patent på |