Prøv at skriv til dem, hvis de ikke makker efter, så giv dem noget dårlig omtale andre steder på nettet. Der er desværre ikke ret meget at gøre ellers.
Irriterende når en får samme ide, men i udgangspunktet er tilbuddene fra de forskellige aviser jo vel de samme, og dermed er det vanskeligt for en konkurrent at ændre noget på dette.
Argumenterne overfor potientielle købere er jo også de samme.
Hvis du mener han har kopieret dine tekster er dette ulovligt, men er der tale om dette ?
Jeg formoder ikke du har monopol på at udbyde disse ?
Jeg er langt fra juridisk ekspert, men blot min mening at siderne er forskellige, og at han også har ret til at sælge disse abonnementer.
Prøv at skriv til dem, hvis de ikke makker efter, så giv dem noget dårlig omtale andre steder på nettet. Der er desværre ikke ret meget at gøre ellers.
Dvs. at JobZonen.dk har kopieret Jobindex? - Man har ikke patent på noget bare fordi man gjorde det først...
Tjek fx Taletid, mobiler, bredbånd, fitness, SEO, AdWords, ja næsten alle brancher..
Tag det som sund konkurrence og gør det bedre end dem!
Jeg vil hverken kontakte ejeren, eller køre en sag. Jeg vil heller ikke sprede dårlig omtale e.lign. det har jeg trods alt dårlige erfaringe rmed :-). Personligt syntes jeg det er usmageligt. Det er fint nok at lave en side som sælger aviser, ligesom min (dem er der i øvrigt massere af). Men det er opbygningen, præsentationen, ideen, og så er der de samme artikler (samme overskrifter) som mit website - det mener jeg er at presse citronen for meget.
Siderne er teknisk forskellige, men der er rigtig mange klare lighedstræk.