Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til metatag, hvad skal jeg gøre???

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

bid især mærke i sætningen “Even though we sometimes use the description meta tag for the snippets we show, we still don’t use the description meta tag in our ranking.”

Jo da .... men det er jo ikke det han siger....... Angry

Hej Morten,

Nej, det står som tekst længere ned i indlægget. Beklager, hvis du spildte to minutter på det ligegyldige video-indlæg om meta keywords.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 11:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad tror du mest på

Frank Hellerup Madsen:

Morten_P_Andersen:

bid især mærke i sætningen “Even though we sometimes use the description meta tag for the snippets we show, we still don’t use the description meta tag in our ranking.”

Jo da .... men det er jo ikke det han siger....... Angry

Hej Morten,

Nej, det står som tekst længere ned i indlægget. Beklager, hvis du spildte to minutter på det ligegyldige video-indlæg om meta keywords.

Hvad tror du mest på: Den afskrevne tekst af hvad han siger eller selve det han siger?

Fra Hillerød
Tilmeldt 9. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

Hvad tror du mest på: Den afskrevne tekst af hvad han siger eller selve det han siger?

Jeg lægger præcis lige så meget vægt på teksten i et officielt blogindlæg på en Google-blog, som jeg gør på Matt Cutts' ord i en video. Og i dette tilfælde er det en supplerende Q&A, ikke et afskrift af indholdet i videoen. Og så er der vist også pindet nok i det blogindlæg fra min side.

Konklusionen er i hvert fald stadig klokkeklar, hvis man spørger mig (baseret på egne erfaringer, den test på min blog jeg henviste til og Googles blogindlæg - samt input fra andre SEO-folk). Meta description har ingen effekt på ranking i Google (men en voldsom indvirken på CTR, hvorfor det stadig er et rigtigt vigtigt element).

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Præcis og så er vi jo tilbage igen - se at få skrevet de meta descriptions

Men jeg bliver nu helt interesserede i emnet nu siden du bliver så bestemt i tonen ..... du må virkelig havde brugt meget tid på den test. Er din konklusion at hvis to ens (SEO-ens) sider kæmper så vil en meta description tekst med brug af udvalgte keyword ikke forbedre ranking i forhold til den uden?

 

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 18:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten_P_Andersen:

Men jeg bliver nu helt interesserede i emnet nu siden du bliver så bestemt i tonen ..... du må virkelig havde brugt meget tid på den test. Er din konklusion at hvis to ens (SEO-ens) sider kæmper så vil en meta description tekst med brug af udvalgte keyword ikke forbedre ranking i forhold til den uden?

Ja, det ER faktisk sådan det forholder sig. Men en god META-description kan, når den anvendes af søgemaskinerne, være med til at give dig bedre klikrater. Så effekten af dine rankings kan øges. Og derfor er de vigtige at have med.

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel deMib Svendsen:

Morten_P_Andersen:

Men jeg bliver nu helt interesserede i emnet nu siden du bliver så bestemt i tonen ..... du må virkelig havde brugt meget tid på den test. Er din konklusion at hvis to ens (SEO-ens) sider kæmper så vil en meta description tekst med brug af udvalgte keyword ikke forbedre ranking i forhold til den uden?

Ja, det ER faktisk sådan det forholder sig. Men en god META-description kan, når den anvendes af søgemaskinerne, være med til at give dig bedre klikrater. Så effekten af dine rankings kan øges. Og derfor er de vigtige at have med.

Wauw - kan man så vende det hele på hovedet og sige at hvis ens keyword density er tæt på det kriminelle, så skal man vælge ikke at bruge sine keywords i meta description. Eller tæller de ikke med i density?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)