Jeg mangler kun 1 juletræ - så er millionen hjemme. Er det forbudt at skrabe resten af kalenderen nu?
|
Nej ;)
Jeg mangler kun 1 juletræ - så er millionen hjemme. Er det forbudt at skrabe resten af kalenderen nu?
|
Ja for pokker da.... Det går absolut ikke at skrabe resten allerede. (var der et mere under de sidste låger?) Mvh Lars H. |
Nok ikke ligefrem forbudt...... Meeen er det hyggeligt med 12 dages extra spænding..? |
... det er det eneste ansvarlige at gøre - tænk på risikoen for at den forsvinder under et tyveri ;-) |
Nej, du må vente ligesom alle andre. (medmindre du har børn, du kan bruge som undskyldning)... |
alle kalenderne har 9 juletraeer, det har mine haft de sidste par aar. Tror bare det er for spaendingens skyld Mvh Christian.. |
Online FashionStore - www.iwoman.dk - Modetøj til hverdag og fest!
Hvis du allerede har 9 juletræer, så har du nok ik den sidste desværre... Men ja skrab løs og fis ned og køb en ny kalender imorgen ;D |
Espresso er barnet..... |
æh - jeg har kun eet juletræ her d.13. Kan jeg så klage ? Men selvfølgelig kan der jo gemme sig 8-9 stykker i ag de sidste 11 låger.....
|