Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer til min forside

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mangler måske et RSS feed. Jeg tænker bare lidt på SEO Big Smile

Eller en nydelig side.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:51

Ja, kunne være jeg skulle efterspørge dette hos Secoya, dette bliver jo mere og mere almindeligt, så burde de nok overveje i deres CMS.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:53

Koludabyg:

Jeg har lige tjekket med både FF og IE, og her er tekstboksene lige store....

Hvilken browser sidder du med ?

undskyld det sene svar - men alt ser fint ud nu, så det hjalp :)

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 22:58

Jimi Hove:
Ja jeres branche har været forkælet i mange år, så håndværkerne har kunnet gøre hvad de nu synes.

Ja, det er utroligt der stadig er så mange kræsne håndværkere derude, vi har også oplevet kunder der har ringet for at få udført arbejde, som ingen andre GAD at lave... utroligt dette sker hvor så mange mangler ordrer i bøgerne.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:03

Beck:
undskyld det sene svar - men alt ser fint ud nu, så det hjalp :)

helt okay.

Takker for tilbagemeldingen...:)

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:07

Koludabyg:
Ja, det er utroligt der stadig er så mange kræsne håndværkere derude, vi har også oplevet kunder der har ringet for at få udført arbejde, som ingen andre GAD at lave... utroligt dette sker hvor så mange mangler ordrer i bøgerne.

Jeg kan nu godt følge kommentaren om, at jeres branche har haft usædvanligt gode vilkår.

Tre forskellige håndværksmestre er kommet og har givet tilbud på et stykke arbejde, som jeg har accepteret, hvorefter de bliver væk.
"Vi kommer forbi snarest muligt - måske i den kommende uge en gang.."

Men, det er ikke alle håndværkere, der er sådan, det ved jeg godt.
Nogle anser bare ikke vedligeholdelsesopgaver som særligt interessante, i forhold til nybyggeri Smile

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 23:08

Hvad håndværkere gider eller ikke gider, har jeg en mening om, som bedst egner sig offline :)

Nå, men det virker som om du er på rette vej: god markedsføring og god service. Du skal nok lykkes :)

Over and out for denne her tråd fra mig

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 23:10

John Nielsen, Nielco IT :
Nogle anser bare ikke vedligeholdelsesopgaver som særligt interessante, i forhold til nybyggeri Smile

Her er jeg så lige modsat, jeg vil hellere lave renoveringer og vedligehold i forhold til nybyggeri.

Netop fordi det er mere udfordrende, og hverdagene ligner ikke hinanden, i forhold til nybyggeri hvor man går på den samme plads i flere måneder... og laver mere eller mindre det samme igen og igen.

Men de gør det jo også for pengenes skyld, der er flere penge i nybyg.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:11

Koludabyg:
Glemt helt...

Jeg plejer at have en Smiley boks på forsiden til anmeld håndværker, den har jeg fjernet til fordel for den under referencer.

Ville i vægte de smileys højt hvis i skulle vælge en håndværker... ?

For så var det måske en ide at rykke den til forsiden igen ?

Jeg ville i hvert fald vægte en smiley boks meget, når jeg skal finde en håndværker som både gider komme og give et fornuftigt tilbud og efterfølgende kan finde tid til at udføre arbejdet. Smile
Så JO, den er vigtig. Yes

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 23:16

Koludabyg:
John Nielsen, Nielco IT :

Her er jeg så lige modsat, jeg vil hellere lave renoveringer og vedligehold i forhold til nybyggeri.

Netop fordi det er mere udfordrende, og hverdagene ligner ikke hinanden, i forhold til nybyggeri hvor man går på den samme plads i flere måneder... og laver mere eller mindre det samme igen og igen.

Det lyder rigtigt godt Yes
Det er også det indtryk man får ved besøg på din hjemmeside.

Synd, at der er så lang fra Slagelse til Favrskov.. Ellers kunne du få lov at byde på den opgave, de tre andre er løbet fra. Wink

Find mig på LinkedIn

Side 5 ud af 6 (51 indlæg)