Mangler måske et RSS feed. Jeg tænker bare lidt på SEO Eller en nydelig side. |
Ja, kunne være jeg skulle efterspørge dette hos Secoya, dette bliver jo mere og mere almindeligt, så burde de nok overveje i deres CMS.
Ja, kunne være jeg skulle efterspørge dette hos Secoya, dette bliver jo mere og mere almindeligt, så burde de nok overveje i deres CMS.
|
undskyld det sene svar - men alt ser fint ud nu, så det hjalp :) |
Ja, det er utroligt der stadig er så mange kræsne håndværkere derude, vi har også oplevet kunder der har ringet for at få udført arbejde, som ingen andre GAD at lave... utroligt dette sker hvor så mange mangler ordrer i bøgerne. |
helt okay. Takker for tilbagemeldingen...:) |
Jeg kan nu godt følge kommentaren om, at jeres branche har haft usædvanligt gode vilkår. Tre forskellige håndværksmestre er kommet og har givet tilbud på et stykke arbejde, som jeg har accepteret, hvorefter de bliver væk. Men, det er ikke alle håndværkere, der er sådan, det ved jeg godt. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hvad håndværkere gider eller ikke gider, har jeg en mening om, som bedst egner sig offline :) Nå, men det virker som om du er på rette vej: god markedsføring og god service. Du skal nok lykkes :) Over and out for denne her tråd fra mig |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Her er jeg så lige modsat, jeg vil hellere lave renoveringer og vedligehold i forhold til nybyggeri. Netop fordi det er mere udfordrende, og hverdagene ligner ikke hinanden, i forhold til nybyggeri hvor man går på den samme plads i flere måneder... og laver mere eller mindre det samme igen og igen. Men de gør det jo også for pengenes skyld, der er flere penge i nybyg.
|
Jeg ville i hvert fald vægte en smiley boks meget, når jeg skal finde en håndværker som både gider komme og give et fornuftigt tilbud og efterfølgende kan finde tid til at udføre arbejdet. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Det lyder rigtigt godt Synd, at der er så lang fra Slagelse til Favrskov.. Ellers kunne du få lov at byde på den opgave, de tre andre er løbet fra. |
Find mig på LinkedIn