| Det er samme side ja. | 
Du bør ikke runde kanterne på de bokse, da de ville se meget forvirrende ud, når dine billeder er firkantet.
/ Morten
 Debat
             Debat

| Det er samme side ja. | 
| Du bør ikke runde kanterne på de bokse, da de ville se meget forvirrende ud, når dine billeder er firkantet. 
 / Morten | 
Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere
| Ja, tror også jeg holder mig til de firkantede former, da dette passer  bedre ind på nogle af undersiderne. | 
| Hvad siger i til siden nu billedet i toppen er skiftet, og det hele er presset lidt mere sammen, så siden ikke virker så lang mere. | 
| Jeg synes det er blevet rigtig godt - kan godt lide billedet i toppen. Ved ik om det kun er mig, men jeg synes dine 3 tekstbokse midt på siden bør være lige store - den sidste er længere end de to andre. Synes heller ikke du skal afrunde hjørner | 
| Jeg har lige tjekket med både FF og IE, og her er tekstboksene lige store.... | 
| Hos mig er "Hold på varmen" boksen én linie længere/højere end de andre. Det kan sagtens være forskelle i browsere der gør at de måske er lige store hos dig. Prøv bare at korte et eller to ord af i den boks. | 
| Hjalp det, eller skal der mere af teksten i hold varmen...? | 
| Det ser ganske fint ud her i IE8 på en 1440x900 skærm. Forresten en ganske flot side du har fået sat sammen der!  |