Jeg skal starte en webshop og er på jagt efter et firma der kan lave et godt webdesign til mig. Har kontaktet en enkelt der lige umiddelbart ville have omkr. 30.000 kr og det er mere end jeg har forventet. Men måske har jeg blot undervurderet prisen. Men har I nogle gode erfaringer med webdesignfirmaer som I vil anbefale og ikke anbefale og som man ikke bliver ruineret af?
Vi kan lave designet, kommer vi igang hurtigt kan din shop være klar til nytår, vi laver normalt disse i Joomla/VirtualMart.
Vores priser er noget laverer end dem du har fået fra andre danskerer, årsagen er at vi sidder to danskerer i Bangkok med et lille team hvor der indgår designer og programmører.
Du skal selv sørge for Payment Gateway epay.dk skulle være billigst, og PBS godkendelsen, vores samlede pris er med første års hosting.
For en samlet webshop løsning med det hele til er 30.000 bestemt ikke meget.
Du kan selvfølgelig også få webshops med en højere grad af "standardmateriale" til en lavere pris - ja helt ned til 5.000 kr vel men du får typisk også hvad du betaler for så der er rent mandetimemæssigt en forskel i den vare du køber.
Man kan vel sige det så alle er med ... der er jo også forskel på prisen på Mcdonald' s og så på Herreford :) her kan man så og sige der ikke kun er forskel på produktet men også på oplevelsen.
Jeg skal starte en webshop og er på jagt efter et firma der kan lave et godt webdesign til mig. Har kontaktet en enkelt der lige umiddelbart ville have omkr. 30.000 kr og det er mere end jeg har forventet. Men måske har jeg blot undervurderet prisen. Men har I nogle gode erfaringer med webdesignfirmaer som I vil anbefale og ikke anbefale og som man ikke bliver ruineret af?
Vi kan lave en køreklar webshop til dig inkl. unikt design, opsætning, konfiguration samt hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,- Prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer. Skulle vi have lavet dette i DK ville prisen nok også hurtigt runde de 30.000,-
Du er velkommen til at læse mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABE-A getashop.dk
Hej - nu er jeg ikke selv særlig meget inde i webshop-terminologien, men som jeg har læst mig til så vil jeg mene at svaret på dit spørgsmål er: at jeg gennem denne webshop vil sælge varer som jeg importerer fra udlandet - derfor skal jeg kunne lægge nye varer ind, markere dem som nye varer til kunderne hvis de er nye i sortimentet, kunne sætte tilbud/nedssatte priser på nemt, kategorisere varerne, man skal kunne betale for varerne med forskellige kort, jeg vil sende nyhedsbreve ud mm. Men det er ikke et system der skal kunne styre økonomi, løn eller andet på den måde. Mon det hjalp :-)
Jeg arbejder i øjeblikket ved en IT virksomhed i Thailand som har hovedkontor i Danmark.
Vi køre netop nu kampagne til nye virksomheder, at de kan få en gratis webshop, det eneste der koster noget er betalings modulet, så frem man køber SEO, på den her måde kan man sige du slår 2 fluer med 1 smæk,
Du kan ringe til mig på 36981977 for at høre nærmere.
Jeg er meget interesseret i at høre mere om hvad I kan tilbyde men hvilken mail skal jeg skrive til? Har være inde på jeres hjemmeside men jeg er ikke på skype så jeg kunne ikke umiddelbart se andre kontaktformer.