Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode erfaringer med webdesigns søges

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal starte en webshop og er på jagt efter et firma der kan lave et godt webdesign til mig. Har kontaktet en enkelt der lige umiddelbart ville have omkr. 30.000 kr og det er mere end jeg har forventet. Men måske har jeg blot undervurderet prisen. Men har I nogle gode erfaringer med webdesignfirmaer som I vil anbefale og ikke anbefale og som man ikke bliver ruineret af?

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 11:12

Hej Scheuer

Dem findes der mange af derude. Men det vil hjælpe hvis du vil fortælle til hvilken E-commerce webshopløsning du ønsker et design til?

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 11:13

Hej Scheuer

Vi kan lave designet, kommer vi igang hurtigt kan din shop være klar til nytår, vi laver normalt disse i Joomla/VirtualMart.

Vores priser er noget laverer end dem du har fået fra andre danskerer, årsagen er at vi sidder to danskerer i Bangkok med et lille team hvor der indgår designer og programmører.

Du skal selv sørge for Payment Gateway epay.dk skulle være billigst, og PBS godkendelsen, vores samlede pris er med første års hosting.

Send en mail og du får priser idag.

Hilsen Michael

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:15

For en samlet webshop løsning med det hele til er 30.000 bestemt ikke meget.

Du kan selvfølgelig også få webshops med en højere grad af "standardmateriale" til en lavere pris - ja helt ned til 5.000 kr vel men du får typisk også hvad du betaler for så der er rent mandetimemæssigt en forskel i den vare du køber.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 11:17

Hej,

Allan fra www.stepfo.dk  Lavede min side her i sommers. Ham var jeg utroligt tilfreds med, hurtig og effektiv uden noget brok. 

Du kan fange ham på allan@stepfo.dk 

Du kan selv se mit resultat på http://www.lejenspand.dk 

Mvh

Jonas

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 11:20

Man kan vel sige det så alle er med ... der er jo også forskel på prisen på Mcdonald' s og så på Herreford :) her kan man så og sige der ikke kun er forskel på produktet men også på oplevelsen.

Du kan evt  lægge din opgave ud på Amino freelancer

/allan

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 11:30

Scheuer design:

Jeg skal starte en webshop og er på jagt efter et firma der kan lave et godt webdesign til mig. Har kontaktet en enkelt der lige umiddelbart ville have omkr. 30.000 kr og det er mere end jeg har forventet. Men måske har jeg blot undervurderet prisen. Men har I nogle gode erfaringer med webdesignfirmaer som I vil anbefale og ikke anbefale og som man ikke bliver ruineret af?

Vi kan lave en køreklar webshop til dig inkl. unikt design, opsætning, konfiguration samt hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,- Prisen kan kun lade sig gøre fordi vi outsourcer. Skulle vi have lavet dette i DK ville prisen nok også hurtigt runde de 30.000,-

Du er velkommen til at læse mere på http://getashop.dk eller kontakte mig på rl SNABE-A getashop.dk

Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 12:39

Hej - nu er jeg ikke selv særlig meget inde i webshop-terminologien, men som jeg har læst mig til så vil jeg mene at svaret på dit spørgsmål er: at jeg gennem denne webshop vil sælge varer som jeg importerer fra udlandet - derfor skal jeg kunne lægge nye varer ind, markere dem som nye varer til kunderne hvis de er nye i sortimentet, kunne sætte tilbud/nedssatte priser på nemt, kategorisere varerne, man skal kunne betale for varerne med forskellige kort, jeg vil sende nyhedsbreve ud mm. Men det er ikke et system der skal kunne styre økonomi, løn eller andet på den måde. Mon det hjalp :-)

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 12:57

Hej Scheuer 

Jeg arbejder i øjeblikket ved en IT virksomhed i Thailand som har hovedkontor i Danmark. 

Vi køre netop nu kampagne til nye virksomheder, at de kan få en gratis webshop, det eneste der koster noget er betalings modulet, så frem man køber SEO, på den her måde kan man sige du slår 2 fluer med 1 smæk, 

Du kan ringe til mig på 36981977 for at høre nærmere. 

Tilmeldt 11. Dec 09
Skrevet kl. 13:09

Hej Michael

Jeg er meget interesseret i at høre mere om hvad I kan tilbyde men hvilken mail skal jeg skrive til? Har være inde på jeres hjemmeside men jeg er ikke på skype så jeg kunne ikke umiddelbart se andre kontaktformer.

Mvh Gitte

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)