Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HentTilbud.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 23:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Normalt HADER jeg leadsformidlings sider eller hvad man skal kalde dem for, jeg har prøvet stort set alle men så kom jeg ind i en virksomhed hvor de brugte HentTilbud.dk og noget at det første jeg ville ændre på var at skille mig af med dem.

jeg blev klogere efter som jeg begyndte at bruge dem vidste det sig faktisk at der endelig var en virksomhed der gjorde det ordenligt og jeg er faktisk gået hen og blevet lidt forelsket,

Idag er HentTilbud med til at vi stadig vækster hver eneste dag og det er sku skønt så et stor TAK til HentTilbud

Hilsen Alle hos GreenBusinessHouse

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 23:43

Er der andre der bruger HentTilbud herinde ?

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 23:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nej, men jeg bruger disse leadsformidlings sider med stor glæde og fortjenesteStick out tongue

Jeg har selv overvejet henttilbud, men for  mig er deres leadpriser alt for lave.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 23:56

Hvordan kan de være for lave :)

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 23:59
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det jeg som medie tjener per lead er for lidt i forhold til det arbejde der skal lægges i et lead... jeg tror du sidder som kunde/annoncør, mens jeg sidder som medie.

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Skrevet kl. 00:22

jeg ved da at der er mange hjemmeside der tjener rigtig gode penge p

å deres partner system. Vi har i hvert fald godt bruge for de leads som de forskellige tilbudssider skaber. Er der nogle andre der har erfaringer som leverandører ?

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:34

ja der kan tjenes fine nok penge på lead.

Jeg har over halvdelen af min indtægt på lead/salg.. Og det er stadig voksende..

Men ja der er stor forskel på hvad man får pr. lead. Jeg ville ikke bruge tid på noget til under 300,- pr. lead...

Mikkel

ikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 03:44

Jeg kunne ikke umiddelbart finde ud af om deres partnerprogram virkede ordentligt og har derfor skrevet en del mails til dem. De har ikke svaret på en eneste. Så hvis en fra henttilbud læser dette, så smid mig lige en mail på rasmus{at}hoeks.dk eller her over sitet. Vil rigtig gerne i kontakt med jer.

Tilmeldt 22. May 13
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Der er også noget der hedder www.tilbudsvognen.dk
Det er lige så godt som de andre :)
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)