Jeg mener der blev gjort nogle forsøg på tilsvarende herhjemme for et par år siden (da det var et stort hype i USA) og det er ikke meget man har hørt til dem siden dengang.
Jeg tror Danmark er for lille til den slags reklame.
Det kunne være meget sjovt at prøve, men tror det kræver en speciel historie. Det som skete i USA - sker kun i USA :)
Men til gengæld tror jeg 'bare' man skal have de første 1000-10000 annoncører, så begynder det at rulle fordi det skaber opmærksomhed i medierne, og alle firmaerne vil jo gerne have opmærksomhed :)
Der er rigtig mange både på dansk, engelsk og alverdens andre sprog der har prøvet at gøre Alex kunsten efter, men jeg har endnu ikke sent nogen hvor det er lykkedes. Jeg tror man skal være den første til at gøre ting som pixelsalg, hvis det skal blive en succes. Han lavede efterfølgende Pixelotto (Mener jeg det hed), som slet ikke blev en nær så stor succes som hans første side.
Lidt i samme dur, blev jeg lige SPAMMET med denne - måske er det sådan en side du skal lave ?
Hej Jesper!
Mit navn er Alexander, og jeg er igang med at lave siden: pixelreklamer.tk Jeg skriver for at høre om www.sliknet.dk ville være interesseret i at reklamere på siden.
Hvad er pixelreklamer? En side, hvor firmaer kan købe en andel af sidens pixels til reklamering af deres hjemmeside.
Hvad koster det? En normal firkant på 2500 pixels koster 250 kr. - Dette er enormt billigt, når man samligner med andre pixel-reklame sites, som tager 1 kr. pr. pixel. Dvs 2500 pixels koster 2500 kr. der. - Ellers kan der købes et topbanner på 95275 pixels til kun 1000 kr.
Hvis i ikke kan levere grafik selv, laver jeg gerne et stykke grafik for jer. - Gratis, naturligvis. Har du nogle spørgsmål, så skriv dem endelig!
Med venlig hilsen: Alexander Steffensen Pixelreklamer.tk