Hvor er hr. Ravn dygtig..
men, du glemmer lige....................
ALLE har kunne finde oplysninger om min gøren og laden på nettet, INTET nyt i det, for jeg skjuler mig ikke som du gør.
mvh
Debat
|
Hvor er hr. Ravn dygtig.. men, du glemmer lige.................... ALLE har kunne finde oplysninger om min gøren og laden på nettet, INTET nyt i det, for jeg skjuler mig ikke som du gør. mvh
|
|
Synes det er plat at give råd og vejledning i de mange tråde omkring fragt - uden tydeligt at skilte med tilhørsforholdet. Også selv om informationerne har kunne hentes - derfor et sølle point fra mig Mvh Jesper
|
|
Samme mening som Jesper... og så synes jeg faktisk også, at det er under alt kritik at i tilsviner hinanden på den måde, i en tråd som intet har med jeres interne uoverensstemmelser at gøre! Så jeg afmelder nu tråden. |
Råd og vejledning er ikke forbeholdt fru Jensen og hr. Hansen som intet ved om det, der bliver spurgt om. Hvor jeg har min viden fra er sagen uvedkommende, da jeg ikke er rådgiver eller får betaling for mine råd. Jeg giver min viden udfra spørgsmålet og så kan spørgsmålsstilleren selv forholde sig til svarene. Nemmere kan det ikke være og det er ikke en personoplysning der efterspørges. Skulle jeg måske spørge samtlige om, hvilken tilhørsforhold de har til spørgsmålene og om de overhovedet har kompetence iorden, inden de svarer ?? Måske har i misforstået en masse omkring serieøse debatter.. Tråden starter med overskriften !! Erfaringer med GLS pakkeshop søges |
Om end ikke jeg synes ordet "plat" er for mild i denne sammenhæng er jeg enig. Rigtig dårlig etikette! |
|
Glas og skrøbelige ting kan de ikke håndtere. Pakkerne bliver kastet ind og ud af bilerne. Generelt så mangler de respekt for det de afhenter og leverer synes jeg. |
xxx
Og netop derfor har det betydning for spørgeren at vide at "Lanther" måske er faget af egne økonomiske interesser som Pakkeshop-bestyrer og måske netop derfor har et rosenrødt filter på når han prædiker om hvor godt GLS er..... |
Ovenstående kan ikke siges at være generelt. Hvis man pakker sine ting ordentligt ind, kan og skal de holde til meget. Ingen aktører kan sige sig fri for enkelte sjuskehoveder i transportfaget, men er ikke generelt. de fleste er seriøse transportbehandlere og dem bør man ikke nedgøre her. mvh
|
Igen og igen, det er ikke personhistorier der efterlyses. Det er viden og den deler jeg gerne ud af. Hvad med din viden ?? mvh
|