Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringstilbud på MinGraviditet.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Therese,

Jeg kender en som helt sikkert vil købe sådan en "pakke" sender lige linket til tråden, du hører fra ham. Smile

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 21:41

Hej Nicolaj,

Lige kort da jeg har en datter med meget ondt i maven Sad

Jeg har ikke fastsat et loft endnu, men gør det så det vil dække hver enkelt annoncør ind, med de minimum 500.000 bannervisninger.

Har nogle annoncører som stopper i løbet af de næste par måneder og der vil jeg så tage stilling til om de kan fornys ellers erstattes af nye.

Hilsen Therese

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:45

Therese Svendsen:

Hej Nicolaj,

Lige kort da jeg har en datter med meget ondt i maven Sad

Jeg har ikke fastsat et loft endnu, men gør det så det vil dække hver enkelt annoncør ind, med de minimum 500.000 bannervisninger.

Har nogle annoncører som stopper i løbet af de næste par måneder og der vil jeg så tage stilling til om de kan fornys ellers erstattes af nye.

Hilsen Therese

Jeg er helt klart interesseret, men ville gerne hvis der var et loft på hvor mange der kommer i rotation i 2010.

God bedring til din datter.

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:50

Hej Therese

Jeg er også interesseret - også gerne med loft for antal forskellige i rotation...!

Hvor mange aktive brugere har du i forummet?

Hvor mange bannere er i rotation i forummet?

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 21:54

Som et tillægsspørgsmål til Helles spørgsmål, hvor mange brugere benytter fortsat din side efter de har født? Og har du nogle besøgsstatistiker som vi kunne få lav at se?

Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 1058
Fra  Ronnie Skrevet kl. 21:57

Venlig hilsen.

Ronnie 

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 00:19

Så fik jeg ro på min datter og samlet op på hvor mange bannere som max. vil komme i rotation i 2010

Jeg vil max. have 36 bannere i rotation på siden ad gangen - Nogle af dem vil kun være i forummet.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 00:27

Hej Helle,

Loftet bliver på 36 bannere.

Der er 935 registrerede brugere i forummet, og der kommer nye hver dag Big Smile Dertil skal nævnes, at vi hver måned sender en mail til brugere, som ikke har været logget ind indenfor de seneste 6 måneder, for at høre om de ønsker at blive aktive eller gerne vil slettes som bruger... På den måde kan man som annoncør være sikker på, at der ikke bare er en masse gamle profiler som ligger og er inaktive Wink

Der er indtil den 15. februar 2010, 5 bannere i rotation. derefter udløber min kontrakt med Billige-teste.dk, som har købt fast annoncering på det 6. banner i to år. Jeg ved endnu ikke om de ønsker at forlænge kontrakten.

Hilsen Therese

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 09:15

Så er det sidste chance for bestilling af annoncering på MinGraviditet.dk, til den annoncerede pris Wink

Vil lige gøre opmærksom på at der på det store banner str. 930x180 pixel max. vil være 20 bannere i rotation.

Hilsen Therese

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 22:19

Hej Therese

Jeg er også interesseret i at annoncere åbningen af min kones værk:   www.gravid.dk --- men måske lidt sent ude?

Mvh

Jan

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)