Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Annonceringstilbud på MinGraviditet.dk

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 353
Fra  AT Media Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

TILBUD ved bestilling inden den 15. december 2009

1 års annoncering på toppen af alle sider på MinGraviditet.dk i rotation med andre annoncører (banner str. 930x180)

1 års bannerannoncering i vores forum i rotation med andre annoncører (banner størrelsen er 350x120 pixel)

1 års medlemskab til Annoncørgruppen på forummet, som giver ubegrænsede muligheder for at lave indlæg med annoncørtilbud, samt rettigheden til at oprette en signatur med din egen reklame for Din butik

Garanteret 500.000 bannervisninger.

Normal pris: 1500 kr. + moms.

Aminotilbud: Er du medlem af Amino, så får du omtale i et nyhedsbrev med i prisen :)

Tilbuddet gælder til og med den 14. december 2009, eller til der ikke er flere annoncørpladser tilbage.

Har du ingen banner i de størrelser, som jeg har på MinGraviditet.dk, så er jeg gerne behjælpelig med at lave et udkast, uden merpris!

Interesseret? Så send mig en mail på annoncer@mingraviditet.dk eller ring til mig på tlf. 30 23 81 71

Se vores annonceringsside her http://www.mingraviditet.dk/annoncer.htm

De bedste hilsner

Therese E. Svendsen
Indehaver

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:15

Hej Therese!

Er det mig der har overset en linie i dit indlæg...? Men hvad er prisen for dit tilbud?

Du skriver at Normalprisen er 1500 kr + moms.

Skal det forstås sådan at tilbuddet er en omtale i et nyhedsbrev?

Birger

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:20

Therese Svendsen:
Garanteret 500.000 bannervisninger

Jeg formoder at det ikke er 500.000 unikke besøgende der ser banneret, men typisk de samme mennesker der bliver "udsat" for banneren flere gange?

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 17:22

Og så lige.... kan / må bannerede indeholde videoklip?

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 17:32

Hej Birger,

Det er korrekt forstået Yes

Hilsen Therese

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 17:37

Ja, det er selvfølgelig mange af de samme brugere som ser banneret flere gange, men jeg har jo nye brugere som tilmelder sig siden hver dag, så der vil også komme mange nye i løbet af et år, som banneret vil blive eksponeret for Wink

Altså, så længe der ikke er stødende indhold og evt . kan være i flash format, så vil jeg mene det kan gå Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

Therese Svendsen:

1 års annoncering på toppen af alle sider på MinGraviditet.dk i rotation med andre annoncører (banner str. 930x180)

1 års bannerannoncering i vores forum i rotation med andre annoncører (banner størrelsen er 350x120 pixel)

1 års medlemskab til Annoncørgruppen på forummet, som giver ubegrænsede muligheder for at lave indlæg med annoncørtilbud, samt rettigheden til at oprette en signatur med din egen reklame for Din butik

Garanteret 500.000 bannervisninger.

Normal pris: 1500 kr. + moms.

0,3 øre per visning - er AdSense så ikke bedre? Især når det drejer sig om 930x180px store bannere?

Virker da som et godt tilbud, hvis man har et produkt der henvender sig til gravide.

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 18:05

Hej Tommy,

Det kan godt være at Adsense er bedre, men jeg vil hellere have et godt samarbejde med nogle annoncører, som henvender sig til mine brugere. hvor alle får noget ud af det, uden det koster en bondegård Smile

Hvis man som annoncør vælger at bruge Annoncørgruppen på forummet, så kan man virkelig få kontakt til de potentielle kunder, stille dem spørgsmål, lave specielle tilbud m.m. Brugerne er meget glade for aktive annoncører og jeg ved fra nogle af de nuværende annoncører at det hjælper på salget Wink

Fra Randers
Tilmeldt 7. Dec 06
Fra  AT Media Skrevet kl. 20:25

Flere har spurgt om det er muligt at starte med annonceringen i det nye år og det er det selvfølgelig, men man skal betale ved bestilling.

Vil også lige tilføje, at man kan skifte banner flere gange, hvis man bare sender den nye grafik til mig Wink

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 20:36

Hvor mange annoncer er i rotation ad gangen og er der et loft på det antal, som gælder det kommende år?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)