TILBUD ved bestilling inden den 15. december 2009 1 års annoncering på toppen af alle sider på MinGraviditet.dk i rotation med andre annoncører (banner str. 930x180) 1 års bannerannoncering i vores forum i rotation med andre annoncører (banner størrelsen er 350x120 pixel) 1 års medlemskab til Annoncørgruppen på forummet, som giver ubegrænsede muligheder for at lave indlæg med annoncørtilbud, samt rettigheden til at oprette en signatur med din egen reklame for Din butik Garanteret 500.000 bannervisninger. Normal pris: 1500 kr. + moms. Aminotilbud: Er du medlem af Amino, så får du omtale i et nyhedsbrev med i prisen :) Tilbuddet gælder til og med den 14. december 2009, eller til der ikke er flere annoncørpladser tilbage. Har du ingen banner i de størrelser, som jeg har på MinGraviditet.dk, så er jeg gerne behjælpelig med at lave et udkast, uden merpris! Interesseret? Så send mig en mail på annoncer@mingraviditet.dk eller ring til mig på tlf. 30 23 81 71 Se vores annonceringsside her http://www.mingraviditet.dk/annoncer.htm De bedste hilsner Therese E. Svendsen |
Hej Therese!
Er det mig der har overset en linie i dit indlæg...? Men hvad er prisen for dit tilbud?
Du skriver at Normalprisen er 1500 kr + moms.
Skal det forstås sådan at tilbuddet er en omtale i et nyhedsbrev?
Birger