Jeg må indrømme, at når vi sælger viden og knowhow, så er ideen med åbne bud ikke min kop te. Det bliver hurtigt et spørgsmål om prisen, og ikke andet. Hvilket var mere reelt, hvis vi kastede den samme vare over disken. Men i dette tilfælde er det ikke det vi gør. Jeg kan bede om at få lavet et logo til tryk, og så kommer der en RGB 72 DpI sag tilbage (kan ikke bruges til tryk). Fordi den fyr der sidder med det ikke kender forskel, og nogle kunder gør slet ikke. I teorien er det den samme ydelse, men ikke i praksis. Det er umuligt at være med, hvis man samtidig gerne vil kunne leverer en længere varende service. Halvdelen af dem der udbyder opgaver til ingen penge, er der jo ikke om et år. Ligeledes når vi snakker hjemmeside systemer. Måske jeg tuder for meget, men jeg ser tit, at så kommer kunderne tilbage med et virkeligt skod system, som de ikke kan forstå ikke virker helt efter hensigten, eller som er hamrende dyrt at få rettet op i. |
Det lyder jo til at være en fantastisk funktion... Så må jeg jo bide den i :)