Hej Jeg søger en der kan lave en webshop/hjemmeside for mig. Selvfølgelig til en billig pris:-). Nogen der kan hjælpe? |
Har du en mailadresse? Så vil jeg sende dig et tilbud der er til at betale.
Vh
Dennis
Hej Jeg søger en der kan lave en webshop/hjemmeside for mig. Selvfølgelig til en billig pris:-). Nogen der kan hjælpe? |
Har du en mailadresse? Så vil jeg sende dig et tilbud der er til at betale. Vh Dennis |
Har du en email, så skal jeg sende dig et tilbud? Ellers kontakt mig på simon@dyngby.com |
Hvis du søger noget billigt burde du kigge lidt på noget open source. Prøv at lege med http://www.oscommerce.com/ . Hvis du kan hitte ud af det kan du finde en billig template og du har din shop. Hvis du har brug for assistance så kontakt mig på adam@bezot.com
Mvh Adam |
Hej Aloha, Hos Simpelside.dk kan vi tilbyde en flot hjemmeside inkl. vores smarte og lette redigeringssystem (CMS) for blot 2500 kroner. Der er INGEN løbende omkostninger til os, og du vil altså selv kunne redigere i din side med det lette redigeringssystem. Samtidig kan du også udbygge siden senere hen med professionelle funktioner som nyhedsbrev, password på manupunkt og meget mere. Prøv at tage et kig på www.simpelside.dk. Hvis du skal bruge en webshop har vi også en super god netbutik løsning til blot 6500 kroner. Du kan komme igang allerede i morgen. Se mere om det her Bedste hls Simpelside.dk, Thomas |
Hejsa En komplet køreklar webshop med unikt design. Inkl. hosting og betalingsgateway hele første år til kun 9.995,- (Shoppen er bygget på shop systemet Magento). Se mere på http://getashop.dk eller kontakt mig på rl SNABEL-A getashop.dk hvis du vil vide mere. |
Hej, Vi kan i øjeblikket tilbyde dig en komplet hjemmeside med CMS, et unikt attraktivt design og en god søgemaskineoptimering til 3500,- eksl. moms. Såfremt du er på udkig efter en webshop, kan vi i øjeblikket tilbyde sådan en til kun 5000,- eksl. moms. Det inkluderer ligeledes CMS (så du helt selv kan redigere og tilføje alt indhold), et unikt attraktivt design og en god søgemaskineoptimering. Du kan finde mere information og muligheder for at kontakte os på www.swiftmedia.dk. Vi glæder os til at høre fra dig. |
Hvor er det komisk, at der ik er en eneste, der spørger hva det er trådstarter har af behov... Der bliver bare fyret det ene tilbud afsted efter det andet! Er det virkelig muligt, at give et seriøst tilbud med så få informationer? Er dybt imponeret! |