Ih ja... Definitionen "custom made" har jeg set i tonsvis af kravsspecs fra blandt andet det offentlige (se du er ikke den eneste der kan være sarkastisk
).
Jeg spurgte om det ik gav sig selv, hva det betød...
Øhh... næh du tager bare det lette kort og fyre lidt sarkastiske bemærkninger af:
Say what? 90% af dine indlæg er 100% identiske fordi det bare er copy past... Så hvem vælger det lette?
Jeg stiller blot spøgsmålstegn ved den måde, der er blevet smidt tilbud...
Og jeg svare "ja det er muligt at give et seriøst tilbud med så få informationer (personligt giver jeg også nogle afgrænsninger)" og fortæller dig hvordan det kan lade sig gøre (vi bruger blandt andet outsourcing - skulle det laves i DK med timepris på ca 850 kunne vi selvfølgelig ikke lave det til den pris).
Altså nu har du efterhånden flere gange især fra Helle (house of kids) fået bemærkningen om din skrive stil, så tror jeg har forstået hvordan det hænger sammen. Og jeg har sådan set slet ik stillet spørgsmålstegn ved jeres produkt eller måde at lave det på, blot den måde der bliver smider tilbud på...
Så du stiller reelt ikke nogle spørgsmål, du fremsætter bare en sarkastisk bemærkning som er noget af det letteste at gøre. Samtidig bruger du vendinger som "hvor komisk" og "dybt imponeret". Hvordan ville du mon reagere hvis jeg brugte denne slags vendinger omkring dine produkter?
Hvis vi vender det om til vores produkt, så svare det til f'ølgende. Du skal have et par solbriller. Uden at vide om du er mand/dame, om du har smalt/mellemt/bredt hoved, kende din stil eller hva du søger, kende din max pris eller noget, så foreslå jeg det her som det perfekte par solbriller.
Synes du det er særlig god service, eller virker det som om der kigges på dine behov?
At du ik kan se pointe er rystende, og at du ser det hele som angreb på dit firma/produkt endnu mere rystenden. Læs lige indlæggene igen, og du vil se at dit produkt eller firma aldrig er nævnt, blot den måde der bliver smidt tilbud på et projekt uden nogen former for info...
Hva nu hvis trådstarter kun skal sælge et produkt. Tilbyder du så en service/ et produkt, som matcher med de ønsker der måtte være?
Jeg synes nu nok at vi bør holde en god tone her på Amino, og bare fordi man er en gammel Amino fis med mange karma point, kan man stadig godt have gode manere og skrive pænt. Glædelig jul 
Så fordi man er en smule kritisk overfor måden alle sælger et produkt til en person, så har man ik gode manere og er blot en gammel Amino fis... Hehe sjovt. Iøvrigt er du ældre end mig...
Fashion seller: Mens denne diskussion har stået på har vi fået to nye kunder, så et eller andet har gør vi altså rigtigt!
Du fatter jo ik pointen! Gider du give mig et citat, hvor jeg omtaler jeres produkt. Bare et citat...